اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

واکنش محیط زیست به پویش جلوگیری از آلایندگی فولاد آذرامین: پرونده به مرجع قضایی ارجاع شد

محیط زیست آذربایجان‌شرقی نسبت به پویش «جلوگیری از آلایندگی زیست‌محیطی کارخانه فولاد آذر امین تیکمه داش» در خبرگزاری فارس واکنش نشان داد.

واکنش محیط زیست به پویش جلوگیری از آلایندگی فولاد آذرامین: پرونده به مرجع قضایی ارجاع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «جلوگیری از آلایندگی زیست‌محیطی کارخانه فولاد آذر امین تیکمه داش» در سامانه فارس من، عنوان کرده‌اند، ‌ماه‌هاست با راه‌اندازی واحد ذوب کارخانه فولاد آذر امین تیکمه داش در استان آذربایجان شرقی بدون کوچکترین ملاحظه زیست محیطی و بدون استفاده از گردگیر و فیلتر در حال ایجاد آلایندگی محیط زیست و به خطر انداختن زندگی اهالی و ساکنان شهر و روستاهای اطراف است.

در این پویش نوشته است: جالب اینکه هیچ کدام از مسئولان شهرستانی و استانی با این کارخانه برخورد نمی‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال پرونده آلایندگی واحد صنعتی فولاد آذرامین به مرجع قضایی

شاهرخ صادق‌پور رئیس اداره محیط زیست بستان‌آباد در خصوص آلایندگی واحد صنعتی فولاد آذرامین تیکمه‌داش گفت: پایش‌های مربوط به آلایندگی این واحد صنعتی بطور دقیق و کارشناسی انجام گرفته است.

 وی افزود: پس از مشاهده آلودگی و صدور اخطاریه به واحد فولاد آذرامین  به منظور مهار آلودگی هوا، به دلیل عدم ایجاد تمهیدات کنترلی و استمرار در ایجاد آلودگی، پرونده شرکت برای رسیدگی نهایی و تصمیم گیری به مرجع قضایی شهرستان ارجاع گردیده است. 

 وی افزود: پیگیری‌های لازم در این خصوص توسط محیط زیست استان نیز انجام پذیرفته و کارشناسان محیط زیست استان ضمن پایش و رصد شبانه روزی آلایندگی واحدها هیچگونه مماشانی با واحدهای صنعتی و تولیدی که دارای آلایندگی های محیط زیستی باشند ندارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول