اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وزیر اقتصاد: مصوبه ترخیص۹۰درصدی برای شرکت‌های مشمول تحریم در کمرگ اجرا نشود، برخورد می‌کنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی به موضوع ترخیص ۹۰ درصدی از گمرک برای شرکت‌های شامل تحریم اشاره کرد و گفت: ابلاغیه این موضوع بدون منتظر شدن برای مصوبه شورای امنیت ملی مصوب شده و اگر در گمرکی اجرا نمی‌شود اطلاع دهید تا برخورد شود.

وزیر اقتصاد: مصوبه ترخیص۹۰درصدی برای شرکت‌های مشمول تحریم در کمرگ اجرا نشود، برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی در دیدار با فعالان و مدیران اقتصادی استان زنجان با تأکید بر اینکه از صحبت و برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی خسته نمی‌شود، اظهار کرد: من معتقدم که صحبت می‌تواند به باز کردن گره و امیدبخشی در این عرصه کمک کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر قابل‌توجه بودن مسیر طی شده در حوزه اقتصاد برای استان زنجان افزود: این مهم در مقایسه با وضعیت سال‌های گذشته مشخص می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رویه‌های اقتصادی در زنجان رو به تکامل است، افزود: برخی از تولیدات در استان زنجان انحصاری است و در سایر موارد هم رشد داشته است.

خاندوزی با تاکید بر اینکه در وزارت اقتصاد و دارایی مشکلات فعالان اقتصادی درک می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌شود در حد وسع صدای فعالان این حوزه باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی به مطلب مطرح شده در استقرار نماینده بانک مرکزی در زنجان اشاره و با استقبال از این پیشنهاد گفت: این اقدام تسهیل‌گر است که در برخی از استان‌های مرزی هم اجرا شده است.

وی کثرت بخشنامه را یک عادت غلط نفوذ کرده در گوشت و خون دانست و ادامه داد: تلاش می‌شود این فرهنگ رسوب‌کرده در جامعه اصلاح شود.
خاندوزی به موضوع ترخیص ۹۰ درصدی از گمرک برای شرکت‌های شامل تحریم اشاره و تاکید کرد: ابلاغیه این موضوع بدون منتظر شدن برای مصوبه شورای امنیت ملی مصوب شده و اگر در گمرکی اجرا نمی‌شود اطلاع دهید تا برخورد شود.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول