اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دانشجویان روحیه استکبار ستیزی خود را تقویت کنند

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه روز دانشجو در تقویم به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، گفت: دانشجویان باید در کنار تحصیل علم و دانش روحیه استکبار‌ستیزی خود را تقویت کنند

دانشجویان روحیه استکبار ستیزی خود را تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و تقدیر از فرزندان پذیرفته شده کارکنان دادگستری استان در دانشگاه‌ها، ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو و قبولی در دانشگاه با رتبه‌های بالاتر از طریق آزمون سراسری اظهار داشت: روز دانشجو در تقویم به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده  است و دانشجویان باید در کنار تحصیل علم و دانش روحیه استکبار‌ستیزی  خود را تقویت کنند و یکی از اهداف نام‌گذاری روز دانشجو در آن مقطع زمانی ترویج روحیه  مبارزه با استکبار  بوده است.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان افزود: امروز خوی استکبارگری غرب به‌ویژه امریکا و اسرائیل جنایت‌کار در کشتار کودکان، مردان و زنان بی‌گناه غزه به اوج خود رسیده که این جنایت وحشیانه موجب اعتراض مردم در تمام کشورها شده است. 
وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: موضوع مهمی دیگری که دانشجویان در کنار تحصیل به آن توجه کنید آن کیفیت تحصیل در دانشگاه است و این دوره فرصت طلایی است که بتوانید برای کسب علم و دانش استفاده کنید، چرا که این دوران نیز زودگذر است.
فرجی برحق ضمن تقدیر از اولیای دانشجویان که در این شرایط اقتصادی زحمات زیادی برای تأمین نیازهای دانشجویان می‌کنند، افزود: شما باید قدردان زحمات پدران و مادران خود باشید که بهترین قدردانی از آنها موفقیت در تحصیل علم و دانش است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با بیان اینکه تلاش برای کسب علم و دانش پایانی ندارد، تصریح کرد: شما دانشجویان باید در کسب علم و دانش بسیار تلاش کنید و در این مسیر هر چه دانش شما بشتر شود، تواضعتان نیز باید بیشتر شود.
وی تأکید کرد: شما دانشجویان باید ارتباط با خداوند متعال و استمداد از درگاه احدیت را در تمام مراحل زندگی و تحصیلی موردتوجه بیشتر قرار دهید، نکند مشکلات دنیوی و موانع ما را از خداوند غافل کند، چرا که با استعانت و توکل به درگاه احدیت مشکلات نیز برطرف خواهد شد. 
فرجی برحق گفت: شما دانشجویان بایستی با رعایت شئونات اسلامی بر دیگران تأثیر‌گذار باشید، نه اینکه دیگران بر شما تاثیر گذار باشند و شما باید در ترویج شعائر و شئونات اسلامی در دانشگاه و بیرون از دانشگاه پیش‌گام و الگو باشید.  
در پایان این دیدار صمیمی که با حضور معاونین رئیس کل، دانشجویان و اولیای آنها برگزار شد از 28 نفر از دانشجویان جدید‌الورود مهرماه و پذیرفته شده از طریق آزمون سراسری با تقدیم شاخه گل به مناسبت روز دانشجو و لوح و تقدیر و هدایا از دانشجویان تقدیر شد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول