اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پلیس آگاهی فراجا برای کشف علمی جرائم تقویت می‌شود

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: نیروی انسانی، اصلاح فرآیندها و کشف علمی جرائم برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌ها تقویت می‌شود.

پلیس آگاهی فراجا برای کشف علمی جرائم تقویت می‌شود

سردار محمدعلی نوری‌نژاد در حاشیه سفر به کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: یکی اولویت‌های فرماندهی انتظامی کشور در سال‌جاری، موضوع مقابله با سرقت است و همکاران ما باید در سراسر کشور تلاش کنند با استفاده از مقدورات سازمانی، در کاهش وقوع و افزایش کشفیات اقدام کنند.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه گشت‌های پیشگیرانه به صورت شبانه‌روز برقرار و فعال هستند، گفت: پلیس آگاهی از مقدورات سازمانی برای گشت پیشگیری و پیگیری سرقت در محل بهره‌گیری می‌کند و این امر نیز موجب شده تا شاهد افزایش کشف و کاهش وقوع سرقت در استان باشیم.

سردار نوری‌نژاد به تقویت مجموعه پلیس آگاهی فراجا اشاره کرد و افزود: تقویت نیروی انسانی، اصلاح فرآیندها و تقویت کشف علمی جرایم به همکاران ما در پلیس آگاهی فراجا کمک می‌کند تا فرصت بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها و زمان بهتری برای کشف پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با مالخران و ساماندهی صنوفی که اجناس دسته دوم خریداری می‌کنند با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به وضعیت مطلوب انتظامی استان در بحث مبارزه با سرقت، گفت: با تلاش و مجاهدت مجموعه انتظامی کردستان وضعیت مناسبی در استان هم در کاهش وقوع و هم در کشف سرقت صورت می‌گیرد،  امیدوارم همچنان این روند ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول