اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تخصیص بودجه برای پروژه‌های عمرانی پایین است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به پایین‌بودن تخصیص بودجه برای پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: با مصوبه موجود برای تخصیص ۲۰ درصدی از صندوق توسعه، امیدوارم تا پایان سال ۱۶۰ همت بودجه به این امور تزریق شود و امیدوارم پروژه‌های عمرانی استان زنجان به‌صورت ویژه دیده شود تا در مدت‌زمان باقیمانده تکانی بخورد.

تخصیص بودجه برای پروژه‌های عمرانی پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری که با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، به ابلاغ قانون جدید بانک مرکزی اشاره و اظهار کرد: یادمان باشد، یکی از بحث‌های همیشگی مشکلات و کارشناسی‌های اعلامی برای کشور بانک مرکزی بود که همه برای اصلاح آن توافق داشتند که از قضا حرف درستی هم بود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قوانین مربوط به بانک مرکزی به دلیل تدوین آن برای بانک‌های حاکمیتی درگذشته مشکل‌ساز بود، افزود: با آغاز به کار بانک‌های خصوصی، قوانین  پاسخگوی شرایط جدید نبود.
وی با بیان اینکه موضوع اصلاح قانون بانک مرکزی بعد از دهه ۶۰ در همه مجلس‌ها مطرح ولی عملیاتی نشده بود که بالاخره در مجلس یازدهم انجام شد، ادامه داد: این قانون باتوجه‌به قوانین و همچنین حفظ استقلال بانک مرکزی در ۶۷ ماده و بیش از ۴۰ تبصره مصوب و ابلاغ شد.
طاهری تاکید کرد: امیدوارم نتیجه تدوین و تصویب قانون بانک مرکزی در آینده مشخص شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به پایین‌بودن تخصیص بودجه برای پروژه‌های عمرانی اشاره و تصریح کرد: با مصوبه موجود برای تخصیص ۲۰ درصدی از صندوق توسعه، امیدوارم تا پایان سال ۱۶۰ همت بودجه به این امور تزریق شود و امیدوارم پروژه‌های عمرانی استان زنجان به‌صورت ویژه دیده شود تا در مدت‌زمان باقیمانده تکانی بخورد.

همچنین سید البرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در این جلسه به شرایط خاص جغرافیایی استان زنجان اشاره و اظهار کرد: این شرایط منجر به ارتباط نزدیک حدود ۴۵ درصد جمعیت کشور با زنجان شده است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نزدیکی را موجب مزیت برای استان دانست و افزود: جمع‌وجور بودن استان به لحاظ جغرافیایی از دیگر مزایای این استان است.
حسینی با بیان اینکه زنجان در ۱۰ سال گذشته در بین استان‌های دیگر در کسب درآمدهای مالیاتی مقام نخست را داشته است، ادامه داد: منتهی تناسبی بین این درآمدها و آنچه که نصیب استان می‌شود وجود ندارد و در رتبه‌های آخر بهره‌مندی از قرار گرفته است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های استان در ابعاد مختلف برای بهره‌مندی از امکانات از جمله درآمدهای مالیاتی افزود: در این مدت 
فشار مضاعفی به مودیان مالیاتی استان وارد شده در حالی که امور کارکنان با مشکلاتی زیادی مواجه هستند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول