اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحقق صد درصدی تعهد جوجه‌ریزی در همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان از تحقق صد درصدی تعهد جوجه‌ریزی در استان تا نیمه آذرماه خبر داد و گفت: در مجموع میزان جوجه‌ریزی طی ماه‌های اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشت.

تحقق صد درصدی تعهد جوجه‌ریزی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا بهراملو صبح امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی در جهاد کشاورزی اظهار کرد: تا نیمه آذرماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۴۹۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان همدان انجام شده است.

وی با اشاره به تحقق صد درصدی جوجه‌ریزی در استان گفت: این اتفاق خوب در طی تعامل بین تولیدکنندگان و سازمان جهاد کشاورزی عملیاتی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: برای انجام کار طبق نیاز، برنامه هر شهرستان را نسبت به میزان جوجه‌ریزی آذرماه تعیین و ابلاغ کرده‌ایم‌

وی با بیان اینکه جوجه‌ریزی در شهرستان‌ همدان، کبودراهنگ، تویسرکان و رزن بیش از صد درصد محقق شده است عنوان کرد: در مجموع میزان جوجه‌ریزی طی ماه‌های اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشت.

بهراملو تحقق تعهد جوجه‌ریزی برای تامین مطمئن مرغ مورد نیاز و ارتقای کیفیت تولید را مهم دانست و از برنامه‌ریزی‌ برای تامین و توزیع مرغ گرم در ماه‌های پایان سال خبر داد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول