اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رمزگشای از یک پرونده قتل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل مردی 51 ساله خبر داد و گفت: قاتل جسد را در کوره سوزانده بود.

رمزگشای از یک پرونده قتل در اصفهان

 حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام فقدان شهروندی ۵۱ ساله در یکی از محلات شهرستان اصفهان، اقدامات تخصصی ماموران پلیس آگاهی در این رابطه آغاز شد.

وی گفت: در تحقیقات گسترده و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد مقتول پس از خروج از منزل توسط فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو سواری سمند به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

ترکیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، سرانجام با پیگیری‌های هوشمندانه کارآگاهان پلیس، فرد متهم به قتل شناسایی و در یک عملیات هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اعتراف قاتل به قتل دوست خود با ضربات میلگرد به دلیل اختلافات قبلی خاطرنشان کرد: قاتل جسد مقتول را در یک کوره ریخته‌گری سوزانده بود که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

پایان پیام/63101/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول