اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آمار پروانه ساخت هتل‌های پایتخت اعلام شد

مسؤول دبیرخانه هلدینگ گردشگری شهر تهران با ارائه آماری از مجوز هتل‌های در حال ساخت پایتخت، گفت: طی ۲ سال گذشته پروانه ساخت ۷ هتل در مناطق یک، ۵، ۶ ،۷ و ۱۲ تهران صادر شده است.

آمار پروانه ساخت هتل‌های پایتخت اعلام شد

به گزارش فارس، سید محمدحسین حجازی در نشست مقدماتی کنگره علمی و تخصصی هتلداری و نشست مشترک شگرف در ایران که با عنوان سیاست‌گذاری در صنعت هتل‌داری برگزار شد، بیان کرد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون پروانه ساخت دو هتل در منطقه یک با جمع ۶۱ طبقه، هتلی ۲۰ طبقه در منطقه ۵، هتلی ۴۶ طبقه در منطقه ۶، یک هتل ۳۳ طبقه در منطقه ۷ و دو بوتیک هتل با جمع ۲۵ طبقه در منطقه ۱۲ تهران توسط شهرداری صادر شده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم زحمات زیاد عزیزان در بخش خصوصی و دولتی، فضای شهری تهران با کمبود هتل روبرو است. یکی از اولین برنامه‌های شهردار تهران این بود که هتل‌های پنج ستاره در جوار پارک‌ها و‌ بوستان‌ها ساخته شوند.

حجازی گفت: شاید در رابطه با بحث هتلداری به این نتیجه برسیم که برای وضعیت هتل‌های شهر تهران فکر جدیدی اندیشیده شود‌ به همین دلیل در زمینه‌های مختلف هتلداری و جذب سرمایه از بخش خصوصی دعوت می‌کنیم تا جلسه‌ای با شهردار تهران داشته باشیم و تصمیمات جدی در این زمینه بگیریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول