اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همکاری ۱۸ مدرسه در همدان با مدارس امین

امام جمعه همدان گفت: امسال ۱۸ مدرسه با مشارکت مدارس امین از وجود طلاب در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بهره‌مند شده‌اند.

همکاری ۱۸ مدرسه در همدان با مدارس امین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در نوزدهمین مجمع عمومی انجمن فرهنگی ثارالله و هم‌اندیشی مسائل فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در تالار قرآن اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین محور فرهنگ و تربیت است که با توجه به نسل امروز که بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می‌گذراند، باید غنای بیشتری در تعلیم و تربیت مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر به‌روزرسانی الگوهای تربیتی در آموزش و پرورش و با بیان اینکه نمی‌توان با الگوی قدیمی نسل امروز را آماده ورود به جامعه کرد گفت: باید منطبق با معیارهای دینی و اعتقادی، الگوهای جدیدی برای تعلیم و تربیت نسل آینده تعریف کنیم که متأسفانه این مهم کمتر مورد توجه بوده است. 

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امسال ۱۸ مدرسه با مشارکت مدارس امین از ظرفیت طلاب برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بهره‌مند شده‌اند تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این طرح از تربیت دینی بهره‌مند می‌شوند. 

وی با بیان اینکه در این مدارس برپایی نماز جماعت جدی‌ دیده شده است گفت: البته در این زمینه با کمبود روحانی مواجه هستیم هر چند آموزش و پرورش اقدامات خوبی در حوزه نماز داشته که باید تقویت شود.

شعبانی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت اردوگاه‌ها با هدف تقویت فضای ورزشی و سرگرمی جوانان و نوجوانان تاکید کرد و خواستار توجه به این مهم شد.

وی در پایان به تشریح عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان و تدوین سند فرهنگی پرداخت و گفت: این سند و مصوبات شورای فرهنگ عمومی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی لازم‌الاجراست.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول