اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۲ تشریح شد

رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در آستانه هفته پژوهش و فناوری به تشریح برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۲ پرداخت.

برنامه‌های هفته پژوهش ۱۴۰۲ تشریح شد

به گزارش گروه محیط زیست و گردشگری خبرگزاری فارس، امروز ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ نشستی با حضور ذات‌الله نیکزاد معاون پژوهشی، مهدیه بُد معاون فناوری و کاربردی‌سازی و علی داوری معاون اداری مالی و توسعه مدیریت برگزار شد و در کنار اعلام برنامه‌های هفته پژوهش امسال، اقدامات و فعالیت‌های علمی پژوهشگاه در سال پژوهشی گذشته معرفی شد.

برنامه‌های پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در هفته پژوهش و فناوری در قالب مراسم افتتاحیه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه و برگزاری نشست‌های تخصصی از ۱۹ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ در این نشست توسط رئیس و معاونین پژوهشگاه تشریح شد.

در ادامه این نشست که با رونمایی از پوستر هفته پژوهش و فناوری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود، اعلام شد. برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری پژوهشگاه در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی، زبان‌شناسی کتیبه‌ها و متون، ابنیه و بافت‌های تاریخی-فرهنگی، هنرهای سنتی، گردشگری و میراث‌ طبیعی امسال گسترده‌تر از سال‌های گذشته در همکاری با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول