اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آلودگی هوا ۲ هزار  خوزستانی را به مراکز درمانی کشاند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲ هزار و ۳۰۸ نفر در خوزستان با مشکلات قلبی و تنفسی غیرعفونی به دنبال آلودگی هوا طی چهار روز گذشته به بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه مراجعه کردند.

آلودگی هوا ۲ هزار  خوزستانی را به مراکز درمانی کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، میثم معزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار: از روز ۱۰ الی ۱۳ آذرماه به ترتیب تعداد ۴۶۹، ۵۹۷، ۵۹۲ و ۶۵۰ نفر با مشکلات قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

وی گفت: ۲ هزار و ۳۰۸ نفر در خوزستان با مشکلات قلبی و تنفسی غیرعفونی به دنبال آلودگی هوا طی چهار روز گذشته به بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه مراجعه کردند.

وی افزود: تمام دست اندرکاران تامین سلامت مردم از جمله معاونت‌های درمان و بهداشت دانشگاه و زیرمجموعه‌های مرتبط از جمله مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، بیمارستان‌های تابعه و تمامی تیم‌های پزشکی و پرستاری در آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی به مردم استان هستند. 

 

معزی از مردم درخواست کرد: در مواقع آلودگی هوا تا حد امکان از حضور در فضای باز خودداری کرده و درب‌ها و پنجره‌ها را ببندند؛ همچنین بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی، داروهای خود را به موقع مصرف کنند.

امروز مدارس شهرهای اهواز، کارون و باوی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و خرمشهر و ماهشهر در نوبت بعد از ظهر به دلیل آلودگی هوا غیر حضوری شدند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول