اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ماجرای عجیب لغو دو پرواز داماش گیلان

پرواز تیم داماش به گچساران در 2 نوبت لغو شد.

ماجرای عجیب لغو دو پرواز داماش گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. 

به دلیل‌عدم پرواز مستقیم به گچساران، باشگاه داماش گیلان با تدارک پروازی اختصاصی (چارتر) قصد عزیمت به گچساران را داشت ولی در واپسین ساعات روز یکشنبه دوازدهم آذرماه، با اتفاقی عجیب مواجه شدند. 

سجاد حقدادی مدیر رسانه‌ای داماش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به لغو پرواز چارتر اظهار کرد: از سوی مسؤولین ایر لاین به کادر اجرایی باشگاه داماش گیلان اعلام شد به دلیل مشکل «سوختگیری هواپیما در فرودگاه گچساران» امکان پرواز مستقیم از رشت به گچساران وجود نداشته و پرواز اختصاصی داماشی‌ها لغو شد. 

حقدادی با تأکید بر اینکه تنها یک راه برای داماش باقی مانده بود بیان کرد: به هر تقدیر، داماشی‌ها به پیشنهاد مسؤولین ایرلاین مسیر دیگری برای عزیمت به گچساران را انتخاب کردند؛ سفر زمینی با یک‌دستگاه اتوبوس از رشت به تهران و سپس پرواز اختصاصی (چارتر) از تهران به شیراز و نهایتاً سفر زمینی از شیراز به گچساران تنها راه باقی‌مانده برای داماش بود. 

مدیر رسانه‌ای داماش گیلان با اشاره به جزئیات پرواز دوم برای سفر به گچساران گفت: پسران شهر باران (دوشنبه) ۱۳ آذر ۱۴۰۲ با یک‌دستگاه اتوبوس عازم پایتخت شده و درحالی‌که عازم فرودگاه بودند و ۲ ساعت مانده به پرواز خبر رسید که پرواز «تهران-شیراز» نیز به دلیل نقص فنی در بال سمت راست لغو شده است. 

حقدادی با اشاره به حضور کاروان داماش در فرودگاه مهرآباد تصریح کرد: کاروان تیم فوتبال داماش گیلان پس از چندین ساعت معطلی در فرودگاه مهرآباد نتوانستند پرواز جایگزینی برای عزیمت به شیراز پیدا کنند و همچنین امکان رفتن تیم داماش با اتوبوس به گچساران نیز با توجه به بعد مسافت و تایم کم برای رسیدن به این شهر وجود نداشته و بالاجبار داماشی‌ها تا لحظه آخر در فرودگاه مهرآباد سرگردان بودند. 

 

باید دید با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی وعدم امکان پرواز مستقیم به گچساران و یا شهر‌های اطراف، دیدار داماش مقابل نفت و گاز گچساران به تعویق خواهد افتاد یا خیر. 

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول