اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دریافت تسهیلات مهم‌ترین درخواست مردم چهارمحال از رئیس‌جمهور

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین فراوانی درخواست‌ نامه‌های مردمی در سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان مربوط به مساعدت مالی، تسهیلات قرض‌الحسنه، اشتغال، مسکن و درمان است.

دریافت تسهیلات مهم‌ترین درخواست مردم چهارمحال از رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشاد طهماسبی گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۵۹ هزار درخواست در سامانه سامد ثبت شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طی سفر رئیس‌جمهور به این استان، بیش از ۳ هزار درخواست مردمی نیز در قالب دیدارهای چهره به چهره با معاونین یا نمایندگان تام الاختیار وزرا در ۳۰ دستگاه اجرایی به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشترین فراوانی درخواست‌ نامه‌های مردمی در سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان مربوط به مساعدت مالی، وام قرض‌الحسنه، اشتغال، مسکن و درمان است.

طهماسبی بیان کرد: هم‌اکنون نیز عملیات ارجاع درخواست‌ها توسط ۳۰ کاربر در حال انجام است و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۳ آذرماه جاری حدود ۱۵ هزار نامه به دستگاه‌های اجرایی ارجاع و بیشترین سهم نیز مربوط به کمیته امداد حضرت امام است.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده، کار ارجاع درخواست‌ها تا ۳۰ دی‌ماه به پایان می‌رسد و گزارش آن به تفکیک بیشترین فراوانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: مردم این استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول