اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خیری که برای قهرمانان دست به جیب می‌شود

«امین اکبرزاده» خیر ورزشی مازندران که یک شرکت تولیدی با ۶۰ نیروی کار که بیشتر آنها سرپرست خانوار هستند، درباره انگیزه‌اش از کمک به جوانان گفت: جوانان سرافراز کشورم وقتی افتخار کسب می‌کنند واقعا من به نوبه خودم احساس غرور می‌کنم و خیلی خرسند می‌شوم که سهم ناچیزی در این راه بسیار دشواری که آنها پیمودند، به عهده من بود.

خیری که برای قهرمانان دست به جیب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، این روزها نقش خیران ورزشی در کمک به ورزش و ورزشکاران نقش بسیار پر رنگ‌تر از قبل شده و وجود آنها هم نعمت بزرگی در ورزش و در جامعه است؛ افرادی که بدون هیچ چشمداشتی کمک می‌کنند تا افتخارآفرینان، پرچم کشور عزیزمان در آوردگاه‌های مختلف به احتزار در بیاورند.

شارژ روحی ورزشکارانی که شاید اوضاع چندان جالبی نداشته، باعث چند برابر شدن انگیزه آنها شده و امیدوار به آینده و درخشش می‌شوند.

با یکی از خیران ورزشی که حامی هانیه رستمیان دختر قهرمان تیراندازی و به تازگی نیز حامی علیرضا یوسفی، قوی‌ترین وزنه‌بردار جهان شده، به گفت‌وگو پرداختیم.

امین اکبرزاده اسپانسر و خیر ورزشی درباره انگیزه‌هایش از کمک به جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: این کار یک حس بسیار زیبا و خوشایندی است که خداوند این توفیق را به بنده داده که همیشه شکرگذار درگاه حق تعالی هستیم.

وی افزود: امیدواریم در این مسیر همیشه نگاه پر مهر خداوند شامل حال ما باشد تا بتوانم به جوانان غیور کشورم خدمت کنم.

اکبرزاده بیان کرد: این یک افتخاری است که بنده همیشه و همه جا گفتم و بابت این از خداوند بزرگ واقعا شاکرم.

این خیر از رضایتش در مورد کمک به جوانان گفت و افزود: جوانان سرافراز کشورم وقتی خوشحال می‌شوند و مدال افتخار کسب می‌کنند واقعا من به نوبه خودم احساس غرور می‌کنم و خیلی خرسند می‌شوم که سهم ناچیزی در این راه بسیار دشواری که آنها پیمودند به عهده من بود.

وی عنوان کرد: واقعا باعث خوشحالی من است؛ بنده یک شرکت تولیدی دارم که نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ نفر سرپرست خانوار خانم و آقا با شرکت ما همکاری می‌کنند و بدون کمک هیچ ارگانی یا مسؤولی مشغول فعالیت هستم و در این راه هم واقعا به کمک همه دوستان نیاز داریم تا بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم و ورزشکاران باشیم اما این امر تا به حال میسر نشد ولی ما به راه خودمان ادامه می‌دهیم. 

اکبرزاده بیان کرد: بالاترین لذتی که در وجود بنده است، کمک به همنوعان من است و واقعا لذتی بالاتر از این برای من نیست وقتی گره‌ای از مشکلات کسی باز می‌کنم، بیشتر از همه خودم خوشحال و خرسند می‌شوم و خدا را شکر می‌کنم.

 

وی افزود: واقعا شکرگذار درگاه حق تعالی هستم بابت خدمتی که به ورزشکاران و مردم می‌کنم هیچ انتظاری از شخصی یا از مسؤولی ندارم.

 

به گزارش فارس؛ این خیر ورزشی پیش از این نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای حضور هانیه رستمیان در مسابقات جهانی تیراندازی به این قهرمان کمک کرده بود و همچنین مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش قهرمانی به علیرضا یوسفی قوی‌ترین وزنه‌بردار دنیا پرداخت کرد و همچنین قول حقوق ماهانه ۱۰ میلیون تومانی را به علیرضا یوسفی جوان خوش آتیه وزنه‌برداری داد که این موضوع جای تقدیر دارد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول