اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: پیشنهاد مصاحبه مجدد با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری داده شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حل مشکل ۴۰ درصد افراد دارای مشکل کد ۱۹ (گزینش) در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: انعقاد قرارداد کار معین افرادی که امتیاز بالا ۴۷۰ داشتند در دستور قرار گرفته، ضمن اینکه پیشنهاد برگزاری مجدد مصاحبه را نیز داده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: پیشنهاد مصاحبه مجدد با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری داده شد

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت کنونی کلاس‌های خالی از معلم اظهار کرد: طبق گفته‌های وزیر آموزش و پرورش از پایان مهر به بعد کلاس خالی از معلم نداریم.

وی با بیان اینکه کمبود معلم هنوز وجود دارد، افزود: تعدادی از معلم‌های جذب شده، تعدادی بازنشستگان، حق‌‌التدریس‌ها و دانشجویان سال آخر دانشگاه فرهنگیان در کلاس‌ها حضور پیدا کردند و کلاسی بدون معلم نمانده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات ‌و فناوری مجلس یادآور شد: به منظور کمبود معلم، قول‌ مساعدی برای جذب ۱۹ هزار معلم پرورشی، ۷۰ هزار نیروی معلم و ۱۰ هزار نیروی خدمات داده شده است.

وی در بخش دیگر با تأکید بر اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۶۰ هزار معلم جذب شده است، تصریح کرد: این میزان برابر 8 سال گذشته بوده، ضمن اینکه در دولت پیشین معلم جذب نشده بود.

فلاحی با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش به مرور زمان ایجاد شده و طی یکی دو روز رخ نداده است، در ادامه عنوان کرد: طی دو سال گذشته ۵۴ هزار میلیارد تومان به رتبه‌بندی معلمان اختصاص یافته که در دولت قبل ۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۵۷۲ هزار متعرض به رتبه‌بندی‌ها تا پایان آذرماه امسال رتبه‌بندی می‌شوند به نحوی که ارزیابی‌ها انجام شده است.

وی در پاسخ به اعتراض در آزمون استخدامی آموزش و پرورش با اشاره به حل مشکل ۴۰ درصد افراد دارای مشکل کد ۱۹ (گزینش) در آزمون استخدامی گفت: بنا شده قبولی‌هایی که امتیاز آن‌ها بالای ۴۷۰ است، به صورت قرارداد کار معین مشغول به کار شوند.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: بنده پیشنهاد برگزاری مجدد مصاحبه در این حوزه را ارائه داده‌ام که امیدواریم محقق شود چراکه برخی از مصاحبه‌شوندگان معتقد هستند فضای مصاحبه نامناسب بوده است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول