اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پالایشگاه نفت تهران مازوت سوزی ندارد

مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران گفت: پالایشگاه تهران مازوت مصرف نمی کند بلکه پالایشگاه تولید کننده مازوت است که در کشتیرانی و سایر صنایع مصرف می شود.

پالایشگاه نفت تهران مازوت سوزی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد آرمان‌فر مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران در جمع خبرنگاران درباره آلودگی هوای این روزهای تهران اظهار کرد: پالایشگاه تهران به عنوان تولید کننده در آلودگی هوا هیچ تاثیری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه سوخت کوره‌های ما گاز است، ادامه داد: محصولات تولیدی با توجه به حجم مصرفی زیاد در آلودگی تاثیر دارد که در این راستا پروژه‌هایی تعریف کردیم که درصورت اجرای آن با همکاری مسؤولان محلی و استانی حجم آلودگی کم می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران محصول تولیدی مازوت را یکی از محصولات تولیدی دارای  آلایندگی نام برد و افزود: محصول مازوت تولیدی برای مصرف نیروگاه‌ها و کشتیرانی برای شیرین‌کردن آن باید اقدام کنیم یعنی با اجرای مگا پروژه در مدت چهار سال از زمان آغاز، گوگرد موجود از ۳ و نیم درصد به کمتر از نیم درصد می‌رسد.

آرمان‌فر با تاکید بر اینکه پالایشگاه تهران از آبان سال ۱۴۰۰ مازوت سوزی ندارد، عنوان کرد: در حال حاضر در روز حدود ۵۰ هزار بشکه مازوت در این مجموعه تولید می‌شود.

پایان پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول