اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری سازمان صمت هرمزگان برای پرداخت معوقات کارگران آلومینیوم و روی بندرعباس

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: معوقات کارگران کارخانه‌های آلومینیوم المهدی هرمزگان و روی بندرعباس بروزرسانی و پرداخت می‌شود.

پیگیری سازمان صمت هرمزگان برای پرداخت معوقات کارگران آلومینیوم و روی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در خصوص بررسی مشکلات و تصمیم‌گیری در خصوص واحدهای تولیدی آلومینیوم المهدی و روی بندرعباس افزود: این واحدهای تولیدی در فرآیند واگذاری در سال‌های گذشته موضوعاتی داشتند که همین امر باعث چالش‌هایی در حوزه تولید و همچنین معوقاتی در حوزه کارگری شده بود.

وی بیان کرد: با حمایت استاندار هرمزگان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح ملی و استانی مقرر شد که معوقات کارگری این شرکت‌ها در ۲ ماه گذشته بروزرسانی و پرداخت شده و همچنین مواد اولیه این شرکت‌ها در حوزه تولید براساس نیازمندی‌های شرکت‌ها هرچه سریع‌تر فراهم شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: چالش‌های حوزه صادرات این کارخانه‌ها نیز بررسی و مقرر شد برای روان سازی آن اقدام شود.

کارگران این واحدهای تولیدی حدود ۲ هفته قبل برای احقاق حقوق و مزایای معوق خود با حضور در فرمانداری بندرعباس از مسوولان یاری خواستند.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول