اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای طرح شباب در همدان با رویکرد افزایش آگاهی نوجوانان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از اجرای طرح شباب به منظور ارتقای سطح آگاهی و شناخت نوجوانان در مدارس همدان خبر داد.

اجرای طرح شباب در همدان با رویکرد افزایش آگاهی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فاطمه ستاری‌نوید ظهر امروز در نخستین جلسه اندیشه‌ورزی بانوان رسانه استان همدان با موضوع ازدواج، جمعیت و خانواده اظهار کرد: دغدغه‌مندی بانوان بسیج رسانه استان همدان نسبت به موضوع جمعیت و خانواده ستودنی است و در این زمینه به شدت نیاز به ورود رسانه‌ها و ایجاد فضای رسانه‌‌ای داریم.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در حوزه‌های جمعیتی گفت: اهالی رسانه به ویژه بانوان این حوزه می‌توانند با آگاه‌سازی مردم و ایجاد دغدغه به نحو مناسب وارد کار شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از ایده خوانش قانون جوانی جمعیت و خانواده استقبال کرد و افزود: در این زمینه آماده همکاری برای حضور اساتید مربوطه هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر در جنگ جمعیتی هستیم و نیاز است جبهه‌سازی صورت گیرد و بدین ترتیب از اینکه جمع حاضر به این موضوع ورود پیدا کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

ستاری‌نوید با اشاره به اینکه در زمینه ازدواج و فرزندآوری و بررسی موانع آنها در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت استانداری همدان اقداماتی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: طبق زیست بوم همدان مشکلات احصا شده‌اند و رسانه‌ها می‌توانند در حل آنها و مطالبه‌گری از مسئولان ورود کنند.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در استان همدان گفت: رسانه‌ها می‌توانند به عنوان بازوی اصلی در این زمینه وارد کار شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از تصویب طرح شباب به منظور ارتقای سطح آگاهی و شناخت نوجوانان در مدارس خبر داد و افزود: طرح مشاوره پیش از ازدواج به منظور کاهش طلاق و تحکیم بنیان خانواده نیز به تصویب رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در برابر اجرای ماده قانونی‌های مربوطه در جوانی جمعیت و تحکیم خانواده پاسخگوی رسانه‌ها باشند و بر اجرای ماده قانون اهتمام ورزند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول