اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آماده‌سازی تمامی زیرساخت‌های مازندران برای انتخابات اسفند ماه

استاندار مازندران از آماده‌سازی ۱۰۰ درصدی زیرساخت‌های استان برای برگزاری انتخابات پیش رو و ابلاغ دستور برای رفع مشکلات ارتباطی و اینترنتی خبر داد و گفت: سازوکار برنامه‌های رسانه‌ها قبل، حین و بعد انتخابات توسط ستاد رسانه‌ای انتخابات دیده شد.

آماده‌سازی تمامی زیرساخت‌های مازندران برای انتخابات اسفند ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی‌پور، ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست با فرمانداران استان که در بابلسر برگزار شد  با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست، اظهار کرد: این جلسه ماهانه پیرامون مهم‌ترین مباحث استان در شورای فرمانداران برگزار می‌شود.

وی افزود: اهم مباحث دستور جلسه امروز درباره برگزاری انتخابات اسفند ماه بود که موضوعاتی درباره امنیت، اجرای دقیق و چالش‌های انتخاباتی توسط فرمانداران مطرح شد.

حسینی پور از آماده‌سازی ۱۰۰ درصدی زیرساخت‌های استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: در بحث اجرای دقیق انتخابات و زیرساخت‌های ارتباطی و مشکلات اینترنت نیز دستورات لازم ابلاغ شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه همه شهرستان‌های ما آمادگی کامل برای برگزار انتخابات را دارند؛ گفت: در این زمینه آموزش‌های لازم به فرمانداران و بخشداران ارائه شد.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پیش رو، عنوان کرد: سازوکار برنامه‌های رسانه‌ها قبل، حین و بعد انتخابات توسط ستاد رسانه‌ای انتخابات دیده شد تا با هدف حفظ امنیت به‌ویژه در فضای مجازی شاهد کمک رسانه‌ها، نظارت و نقد هوشمندانه آنان باهدف مشارکت حداکثری باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول