اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

نخستین فراخوان جذب محققان پسادکتری صنعتی منتشر شد

متقاضیان دوره پسادکتری صنعتی تا ۱۰ دی‌ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

نخستین  فراخوان جذب محققان پسادکتری صنعتی منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، پس از تصویب طرح ملی جذب و به کارگیری محققان پسادکتری در بیست و هشتمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مورخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱  آیین‌نامه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری در دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تدوین و در کمیسیون دائمی شورا تصویب و طی نامه شماره ۰۱۱۵۴۳/۱۲/۳ مورخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ابلاغ شد.

در این آیین‌نامه، چهار نوع دوره پسادکتری شامل تحقیقات بنیادی، تحقیقات کاربردی، فناوری و صنعتی پیش‌بینی شده است.

بر این اساس و به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های صنعتی کشور، دوره پسادکتری صنعتی موضوع بند ۳-۴ از ماده ۳ آیین‌نامه جذب و بکارگیری محققان پسادکتری، راه‌اندازی شد که مقررات و جزئیات آن در سامانه پسادکتری شورای عالی عتف آورده شده است.

متقاضیان دوره پسادکتری صنعتی شامل محققان و واحدهای صنعتی می‌توانند با مطالعه بخش قوانین و آیین‌نامه سامانه مذکور و در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین‌نامه، بر روی پنجره دوره پسادکتری صنعتی نشان بگذارند و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند درخواست و ارسال مدارک و مستندات لازم، درخواست خود را ارسال نهایی کنند.

گفتنی است مدت ارسال نهایی در فراخوان اول تا مورخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ بوده و درخواست‌هایی که تا تاریخ مذکور ارسال نهایی نشوند، ورود آنها در فرآیند بررسی این فراخوان امکانپذیر نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول