اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پروژه چهار خطه کردن محورهای اهواز- بهبهان و اهواز- مسجدسلیمان به کجا رسید؟

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از اهواز تا رامهرمز به صورت چهارخطه از سنوات گذشته احداث شده است و زیر بار ترافیکی است و از رامهرمز تا بهبهان که حدود ۱۰۰ کیلومتر است از محل اعتبارات ملی شرکت ساخت در دست احداث است.

پروژه چهار خطه کردن محورهای اهواز- بهبهان و اهواز- مسجدسلیمان به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران در خصوص محورهای اهواز تا بهبهان و همچنین اهواز- مسجدسلیمان اظهار کرد: در بحث اجرای پروژه چهارخطه اهواز تا بهبهان باید گفت که از اهواز تا رامهرمز به صورت چهارخطه از سنوات گذشته احداث شده است و زیر بار ترافیکی است و از رامهرمز تا بهبهان که حدود ۱۰۰ کیلومتر است از محل اعتبارات ملی شرکت ساخت در دست احداث است.

وی افزود: این شرکت در چهار قطعه از این محور پیمانکار گرفته است و مشغول فعالیت اجرایی است تا بتوان نسبت به چهارخطه کردن این محور اقدام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص پروژه چهارخطه اهواز-مسجدسلیمان عنوان کرد: طول کل این پروژه حدود ۱۲۰ کیلومتر است که از اهواز تا ملاثانی حدود ۳۰ کیلومتر و به صورت ۶ خطه زیر بار ترافیکی است.

بیات منش ادامه داد: از ملاثانی تا مسجدسلیمان که حدود ۹۰ کیلومتر است اداره کل راه و شهرسازی در قالب ۶ قطعه به طول حدود ۴۰ کیلومتر در حال اجرای پروژه توسط پیمانکار است و اعتبارات این طرح نیز از محل اعتبارات ملی ویژه تامین شده است.

وی افزود: ۳ قطعه ۱۰ کیلومتری در این محور از پلیس راه ملاثانی تا سه راهی گاوسوار و یک قطعه ۴ کیلومتر از سه راهی گاسوار تا روستای آبگاه، یک قطعه ۲ کیلومتری از دو راهی لالی تا مسجدسلیمان و همچنین کمربندی مسجدسلیمان به طول ۱۳ کیلومتر است که ۸ کیلومتر آن دارای پیمانکار برای اجرای طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: مجموعا حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در این محور قرارداد پیمانکار داریم و این در حالی است که کل اعتبارات ابلاغی امسال حدود ۴۳ میلیارد تومان است و کفاف اجرای چنین طرح هایی را نمی دهد و نیاز است نگاهی ویژه به این محورها داشته باشیم.

بیات منش عنوان کرد: در مصوبات سفر دور اول ریاست جمهور به خوزستان، یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این محور به سازمان برنامه و وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد اما تاکنون مبلغی به این محور از محل این مصوبات سفر ریاست جمهور تخصیص داده نشده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول