اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مادر یک شهید خانه‌اش را وقف سلامت جامعه کرد

حضور خیران در صف یاری به نظام سلامت گیلان تداوم داشته و این بار مادر شهید شاقلانی با اهدای یک ملک با ارزش، به جرگه خیران سلامت پیوست.

مادر یک شهید خانه‌اش را وقف سلامت جامعه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مادر شهیدی در شهرستان سیاهکل، یک ملک ۲ واحدی با مساحت مشاعی ۲۵۰ مترمربعی را به ارزش حدودی پنج میلیارد تومان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیدار با محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه، وقف نظام سلامت کرد.

حاجیه‌خانم گلرخ زمانی، مادر شهید رمضان شاقلانی لور هدف از وقف این ملک با ارزش را به‌ منظور اسکان پزشکان متخصص در شهرستان، باقیات و صالحات برای خود و همچنین فرزند شهیدش عنوان کرده است.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان نیز از این مادر شهید تقدیر و اقدام وی را همچون شهیدپروری‌اش، شایسته تحسین و الگوساز برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از مسؤولان مربوطه نظام سلامت استان خواست تا هر چه سریع‌تر بهسازی و مناسب‌سازی ملک مذکور جهت بهره‌برداری پزشکان متخصص در دستور کار قرار بگیرد.

قرار است ملک وقف شده مادر شهید شاقلانی جهت ماندگاری کادر درمان در شهرستان و اسکان پزشکان متخصص شهر سیاهکل مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است در راستای توسعه مشارکت، تقویت اعتماد و افزایش امید در جامعه طی یک سال اخیر، خیران سلامت چند صد میلیارد تومان به سرمایه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزوده‌اند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول