اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هالوی: عملیات زمینی در جنوب غزه را آغاز کردیم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در جمع نظامیان این رژیم گفت که ارتش عملیات خود در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

هالوی: عملیات زمینی در جنوب غزه را آغاز کردیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هرتصی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که ارتش این رژیم عملیات زمینی خود در جنوب غزه را آغاز کرده و عملیات در بخش شمالی این باریکه نیز ادامه خواهد یافت.

خان یونس در جنوب غزه از روز جمعه گذشته هدف حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد و در همین ارتباط سخنگوی یونیسف اعلام کرد که جنوب غزه در معرض شدیدترین بمباران قرار دارد و منجر به تلفات سنگین در میان کودکان شده است. 

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که در میان نظامیان این رژیم صحبت می‌کرد، افزود: «صبح دیروز (شنبه) عملیات را در جنوب نوار غزه آغاز کردیم».

هالوی در ادامه سخنانش گفت: «این توانایی را داریم که به طور کامل و همانطور که با قدرت و دقت در شمال نوار غزه انجام دادیم، در جنوب نیز انجام دهیم. عملیات خود را در جنوب غزه انجام خواهیم داد و به عملیات برای تعمیق دستاوردها در شمال نوار غزه نیز ادامه می‌دهیم».

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از آغاز حمله زمینی ارتش به خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد. 

شبکه سعودی العربیه گزارش داد که تانک‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از آغاز حملات زمینی در خان یونس، پایگاه‌هایی در شمال این شهر را هدف حمله قرار داده‌اند. 

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر با پخش اعلامیه‌هایی در مناطقی از خان یونس، این شهر را منطقه جنگی خطرناک اعلام کرده و از ساکنان این منطقه خواسته بود که آنجا را ترک کنند. 

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه از ساکنان شمال غزه خواسته بود که به جنوب نوار غزه عزیمت کنند که پس از آن چندین بار مردم این منطقه به ویژه زخمی‌هایی را که در حال انتقال به مصر بودند، هدف حمله قرار داد.

"سلامه معروف" مدیر دفتر رسانه‌ای دولت حماس در غزه امروز (۱۲ آذر) در پنجاه و هشتمین روز جنگ گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته طی حملات سنگین هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی، بیش از ۷۰۰ نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول