اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

23 غرفه دانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش گلستان

بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان افتتاح شد.

23 غرفه دانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری در سراسر کشور، بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان با حضور حاجی‌گلدی کر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان گلستان، در کارخانه نوآوری آغاز به کار کرد.

دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان در این خصوص به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه ۲۳ غرفه از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، شتاب دهنده‌ها و مراکز تحقیقاتی آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

شعبان شتایی افزود: در این نمایشگاه که تا ۱۴ آذر ماه ادامه خواهد داشت هشت کارگاه آموزشی و پنل تخصصی در حوزه‌های فناورانه و پژوهش‌محور برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد که علاقمندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر ارایه دستاوردهای فناورانه پژوهشگران و محققان، فعالیت های پژوهش‌سراهای دانشجویی و غیره، موزه تخصصی سنگ و فضای جانبی بازی هم برای رفاه خانواده‌ها ‌و دانش‌آموزان بازدید کننده با استفاده از شرکت‌های خلاق در حوزه بازی و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول