اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگیری ۵۳ متهم با اجرای طرح پیشگامان امنیت ۴ در دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از اجرای طرح پیشگامان امنیت ۴ در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در مجموع ۵۳ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری ۵۳ متهم با اجرای طرح پیشگامان امنیت ۴ در دلیجان

ملک حسین چگنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان دلیجان با بهره‌گیری از برآورد اطلاعاتی و عملیات تلفیقی، ضمن هماهنگی قضایی، طرح پیشگیرانه پیشگامان امنیت ۴ را با هدف پیشگیری و پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۷۲ ساعت در سطح شهرستان به اجرا گذاشتند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۲ منطقه آلوده پاکسازی و ۲۰ نفر شامل معتاد، خرده‌فروش، قاچاقچی کالا و سارق در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: در این مدت ۱۲ فقره پرونده سرقت تشکیل شد و یک کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر، ۴ فقره سلاح جنگی، ۲ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۴۶ میلیارد ریال کشف شد و در مجموع ۵۳ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

چگنی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در اجرای مأموریت‌های پلیس گفت: تحقیق از متهمان در دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و اطلاعات خود را از سرقت‌های انجام شده از طریق شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند‌

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول