اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از گزارشگران فساد برطرف شد

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی از رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از گزارشگران فساد خبر داد.

ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از گزارشگران فساد برطرف شد

حجت الاسلام و المسلمین محمد‌تقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز( یک‌شنبه،12 آذر) کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس گفت: ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح حمایت از گزارشگران فساد رفع شد  و برای تعیین تکلیف و ابلاغ به صحن علنی ارجاع شد.

وی افزود:کلیات لایحه اصلاح تبصره (۶) الحاقی به ماده واحده قانون ابطال اسناد فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه و  کلیات طرح الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون ابطال اسناد فروش رقبات آب و اراضی موقوفه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس ادامه داد: این تبصره موجب سوء استفاده هایی در عرصه های جنگلی و مرتعی شده بود و بسیاری از زمین خواران با استناد به این تبصره عرصه های جنگلی را به عنوان وقف تصاحب می کردند و حتی حکمی مبنی بر وقف قله دماوند صادر شد که خوشبختانه ابطال شد؛ کلیات این لایحه و طرح ارائه شده توسط نمایندگان در همین راستا تصویب و مقرر شد کارگروهی تشکیل و زوایای مختلف این لایحه مورد بررسی قرار گیرد.

پایان پیام/ ت 1573

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول