اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پویایی فضاهای علمی و پژوهشی استان قزوین در دستور کار قرار دارد

استاندار قزوین گفت: رسالت دولت این است که شرایط لازم را برای پویایی فضاهای علمی ایجاد کند و بر این اساس با توجه به ظرفیت های استان قزوین تلاش می کنیم در این زمینه به پیشرفت های بیشتری برسیم.

پویایی فضاهای علمی و پژوهشی استان قزوین در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین و جمعی از مسوولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: دانشمندان و هیات های علمی و نخبگان با توجه به رسالت و وظایفی که بر دوش دارند، به درستی در حال حرکت هستند.

وی افزود: یکی از نمادهای اقتدار که با بازدارندگی همراه است مربوط به حوزه دفاعی است که امروز برای همه کاملا ملموس است و به مردم و تمام دنیا توانسته ایم ظرفیت جوانان ایرانی را نشان بدهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: رسالت دولت این است که شرایط لازم را برای پویایی فضاهای علمی ایجاد کند و بر این اساس با توجه به ظرفیت های استان قزوین تلاش می کنیم در این زمینه به پیشرفت های بیشتری برسیم.

این مسوول گفت: استان قزوین در حوزه های صنایع، گردشگری و کشاورزی و ... پیشرو است که بنا داریم با عمق بخشی علم و دانش، آن ها بیش از پیش توسعه یابند.

اعلایی عبور از مرزهای علم و دانش را جزو انتظارات اصلی مردم دانست و خاطرنشان کزد: باید از مرزهای علمی سریعتر عبور کنیم تا قله های اقتصادی را در اختیار بگیریم.

گفتنی است در پایان این مراسم، مراکز رشد واحد های فناور شهرستان های تاکستان و بوئین زهرا به صورت ویدئو کنفرانس به افتتاح رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول