اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارتقا و بروزرسانی اپلیکیشن همراه آبفای استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به ارتقا و بروزرسانی برنامه کاربردی (اپلیکیشن) همراه آبفا شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با بهره‌مندی از این اپلیکیشن گام بزرگی در ارائه خدمات الکترونیک، غیرحضوری و هوشمندانه به متقاضیان شرکت آبفای استان برداشته شد.

ارتقا و بروزرسانی اپلیکیشن همراه آبفای استان اصفهان

حسین اکبریان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ارتقای اپلیکیشن همراه آبفا با توجه به تاکید دولت سیزدهم در راستای ارائه خدمات الکترونیک در سطح گسترده در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: با بهره‌مندی از این اپلیکیشن گام بزرگی در ارائه خدمات الکترونیک، غیرحضوری و هوشمندانه به متقاضیان شرکت آبفای استان برداشته شد.

 وی افزود: این اپلیکیشن در محیط اندروید قابل نصب بر روی گوشی تلفن همراه است و فعالان صنعت آبفا با بهره‌گیری از زیرساخت‌های سخت افزاری بروز و وب سرویس‌های نرم افزاری، زمینه‌های بهره‌برداری از این اپلیکیشن را  برای مشترکان  فراهم کرده است.

اکبریان با بیان اینکه در این اپلیکیشن سعی شده با طراحی ساده، کاربران بتوانند به محض ورود به نرم افزار به راحتی شناسه قبض و شماره همراه خود را ثبت کنند، تصریح کرد: مشترکان پس از درج یک مرتبه اطلاعات لازم در این نرم افزار در مراجعات بعدی خدمات آبفا را آسان‌تر و سریع در یافت می‌کنند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان ادامه داد: تاکنون حدود ۷۰ هزار نسخه‌ از این اپلیکیشن نصب شده و انتظار می‌رود با توجه به قابلیت‌های جدید و نوین این نرم افزار، مشترکان در راستای دریافت خدمات سریع‌تر، اقدام به نصب اپلیکیشن همراه آبفای استان اصفهان کنند.

 

وی تصریح کرد: این نرم افزار در پنج بخش اصلی، کلیه خدمات ۲۳ گانه قابل ارائه در  سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۲ را به صورت یکپارچه با سرعت و دسترسی آسان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و مشترکان در سطح شهرها و روستاهای استان می‌توانند این اپلیکیشن  را در فضای مجازی اعم از بازار و مایکت دریافت و نصب کنند.

اکبریان با تاکید بر مصرف بهینه آب به «پویش شهروند مروج» گفت: در این نرم افزار بستری برای  هم استانی‌ها مهیا شده تا در صورت مشاهده مصرف بی رویه آب از جمله شستشوی معابر، نشت کولر، آبیاری فضای سبز با آب شهری، پُر سازی استخر، شستشوی خودرو، شستشوی فرش و از همه مهم‌تر نصب انشعاب غیرمجاز و نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه علاوه بر درگاه‌های مختلف  می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه آبفا مراتب را به اطلاع این شرکت برسانند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون نمایش فیلم، کلیپ، انیمیشن، موشن و دیگر محتوای رسانه‌ای آبفای استان اصفهان در برنامه آپارات قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه آبفا لینک نمایش تولیدات چند رسانه‌ای آبفا را در برنامه آپارات دریافت کنند و از این طریق برنامه‌های آموزشی این شرکت را در زمینه مدیریت مصرف مشاهده کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول