اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امضای تفاهم نامه برای جذب 2200 نفر نیروی بومی در صنایع فولاد هرمزگان

تفاهم نامه سه جانبه بین شرکت فولاد هرمزگان، استانداری و اداره کل کار برای جذب 2200 نفر نیروی بومی صبح امروز منعقد شد. بر این اساس رشته های مورد نیاز در صنایع فولاد از نیروهای بومی جذب خواهند شد

امضای تفاهم نامه برای جذب 2200 نفر نیروی بومی در صنایع فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، زمینه جذب بیش از  دوهزار نفر نیروی بومی هرمزگان با امضاء تفاهم نامه سه جانبه شرکت فولاد هرمزگان، استانداری و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی فراهم شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق امیدبخش در استان بیان کرد: وقتی محور نشست ها اشتغال جوانان است شوق حضور بیشتری دارم و می دانم همه ما از طبقه متوسط جامعه  و نیازمند شغل برای گذران زندگی مان هستیم. همه خانواده ها درگیر مساله اشتغال جوانان شان در جاهای مختلف هستند و ما به این مهم یک حس ملموسی داریم.

وی به تعهد ایجاد شغل در سال جاری در استان اشاره کرد و گفت:  تعهد ایجاد شغل در هرمزگان بالغ بر 29هزار نفر بوده و با رشد 115 درصدی به رقمی بالای 30 هزار شغل رسیده ایم و با توجه به طرح توسعه ای صنایع در استان شاهد رشد حداکثری در جذب نیروی کار خواهیم بود.

دوستی ادامه داد: طرح  توسعه پالایشگاه نفت بندرعباس 1500 نفر و نخلستان مجول شهرستان بشاگرد 4000 نفر نیروی کار جذب پروژه ها کردند و سایر حوزه ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که بنا داریم تور بازدید از پیشرفت های استان در زمینه اشتغال برای خبرنگاران و اهالی رسانه بگذاریم تا این دستاوردها بعنوان نقطه های امید به گوش مردم برسد.

استاندار هرمزگان به مساله تولید شغل و هدایت شغل اشاره کرد و افزود: ملاک ما برای تولید شغل بر اساس کد ملی ثبت شده برای اولین بار و بیمه شده هاست و هدایت شغلی بر اساس اکوسیستم صورت می گیرد. سامانه جستجوی شغل و آزمون شغلی دست تجارت های سیاسی را بر روی استانداری میبندد و هیچ گروه یا حزب سیاسی نمیتواند باج گیری کند. تمام تلاش ما رضایت مردم است و این آزمونها و شفاف سازی در بحث استخدام مردم را خوشحال می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول