اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  پنجره تربیت

کتاب‌های نهادینه سازی ارزشها در الگوی مدرسه توحید

کتاب‌های نهادینه‌سازی ارزش‌ها، توسط مؤسسه فرهنگی تربیتی توحید قم، با خلق یک الگوی جدید تربیتی رونمایی شد.

کتاب‌های نهادینه سازی ارزشها در الگوی مدرسه توحید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در آئین رونمایی از کتاب‌های نهادینه‌سازی ارزش‌ها که در سالن نشست های مؤسسه فرهنگی تربیتی توحید قم برگزار شد، اظهار کرد: مؤسسه توحید یک الگوی جدیدی را در عرصه تربیتی خلق کرده است.

مؤسسه توحید یک الگوی جدیدی را در عرصه تربیتی خلق کرده است.

 

آیت الله اعرافی با بیان اینکه تربیت اسلامی به معنای تربیت اراده ها است که این موسسه به آن اشاره کرده، خاطرنشان کرد: نگاه کلان تمدنی به اسلام که توسط انقلاب اسلامی دنبال می‌شودکه نیز نیازمند کار بیش‌تری است.

وی با اشاره به اینکه طی چندسال اخیر طرح‌های متعددی در حوزه تدوین شده است، بیان کرد: بخشی از این طرح‌ها مرتبط با آموزش و پرورش است.

الگوی تعاملی توحید در حوزه در حال دنبال شدن است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش اشاره کرد.

 

به گفته ایشان، در ارتباط با نهادها اعتقاد ما بر این است که باید به تفاهم‌نامه، دبیرخانه و طرح‌های مشترک برسیم. این الگوی تعاملی توحید در حوزه در حال دنبال شدن است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش اشاره کرد.

در پی این ارتباط و تعامل می‌توان مطالعات مشترکی را ایجاد کرد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید نظریه کلان مؤسسه فرهنگی تربیتی توحید تدوین شود، اظهار داشت: این اتفاق دارای ارزش بسیاری است که باید هرچه زودتر رقم بخورد. نظامهای تربیتی نیازمند بازکاوی و بازشناسی مستمر هستند. این موضوع موجب می‌شود با جایگاه خود آشنا شده و همواره به دنبال ارتقا باشیم.

انتقال تجربیات این موسسه می‌تواند اقدامات مطلوب تحولی را درآموزش وپرورش به همراه داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه فرهنگی تربیتی توحید، می‌تواند با بخش‌هایی از حوزه ارتباط و تعامل داشته باشد، عنوان کرد: در پی این ارتباط و تعامل می‌توان مطالعات مشترکی را ایجاد کرد. انتقال تجربیات این موسسه می‌تواند اقدامات مطلوب تحولی را درآموزش وپرورش به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

از شما صاحبنظر گرامی در حوزه تعلیم و تربیت هم دعوت می کنیم، از نویسندگان، ممیزان و اعضای هیئت تحریریه پنجره تربیت باشید. برای ارسال مطالب و عضویت در هیئت تحریریه، از طریق ایمیل FarsPanjarehTarbiat@gmail.com مکاتبه فرمائید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول