اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتراف ارتش اسرائیل به کشته‌شدن ۲ نظامی دیگرش در غزه

ارتش رژیم اسرائیل امروز یکشنبه، سوم دسامبر، به کشته شدن ۲ نظامی دیگرش در نبردهای شمال نوار غزه با نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرد تا آمار اعلامیِ تل‌آویو از تلفات حمله زمینی‌اش، به ۷۲ کشته برسد.

اعتراف ارتش اسرائیل به کشته‌شدن ۲ نظامی دیگرش در غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرهنگ دوم اور براندز، عضو تیپ زرهی شوهام (۲۵ ساله) و سروان اسشالو سما (۲۰ ساله) در درگیری‌های روز گذشته شمال غزه کشته شده‌اند. 

در سایه تلاش‌های تل‌آویو برای اعلام قطره‌چکانی آمار تلفات در حمله زمینی به غزه و وجود تناقض‌هایی در آمار زخمی‌های ارتش اسرائیل، رسانه‌های عبری روز جمعه از زخمی شدن ۴ نظامی طی درگیری‌های نوار غزه خبر داده بودند.

به این ترتیب، آمار اعلام‌شده تلفات ارتش اسرائیل از آغاز حمله زمینی به نوار غزه تاکنون به ۷۲ نظامی رسیده است؛ در حالی که از اول نبرد «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر تا امروز که پنجاه و هشتمین روز آن سپری می‌شود، ۳۹۸ نظامی اسرائیلی کشته شده‌اند.

با تداوم موشک‌باران تل‌آویو و دیگر شهرک‌های اشغالی، جنبش «حماس» اعلام کرد که رزمندگان مقاومت سحرگاه امروز بعد از رصد محل استقرار ده‌ها نظامی ارتش اسرائیل (٦٠ نفر) در داخل یک چادر در شرق منطقه «جحر الدیک» در اطراف این چادر بمب کار گذاشته و آن‌ها را از پای درآورده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول