اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شناسایی ۳۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز آب در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در سال جاری تعداد ۳۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و یا قطع شده است.

شناسایی ۳۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز آب در ایلام

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، صبح یکشنبه ۱۲ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری با اقدام این شرکت تعداد ۳۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و یا قطع شده است. 

وی افزود: از این تعداد‌‌‌‌‌‌، ۱۶۸ رشته به انشعاب مجاز تبدیل شدند و ۲۸ مورد به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: در سال جاری یکی از اولویت‌های مهم و جدی شرکت آبفای استان برخورد با انشعابات غیرمجاز بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

ناصری با اشاره به اینکه، در این راستا تاکنون اقدامات موثری در شناسایی انشعابات غیرمجاز با مصرف بالا انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این نوع اقدامات و مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز، گروه‌های نظارتی با هدف گشت‌زنی در محدوده‌های تعیین شده و شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز تشکیل می‌شوند تا ضمن قطع این انشعاب‌ها و یا تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز، امکان استفاده‌های غیرمجاز را کاهش دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب، مشترکین مرکز استان از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت ۱۲۲ و افراد سایر شهرستان ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ۲۲۳۰۱۴۱  و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه ی مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده ی شهر و روستای خود شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.
 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول