اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حماس قدرت رژیم صهیونیستی را درهم کوبید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات پیش‌دستانه بود و تمام نقشه آمریکا را در منطقه به هم ریخت.

حماس قدرت رژیم صهیونیستی را درهم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور صبح امروز در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: در جریان مقاومت مردم فلسطین طی ماه های اخیر شاهد عملیات ارزشمندی از سوی مقاومت بودیم که هیمنه پوشالی صهیونیست ها را بر هم ریخت و ادعای دروغین قدرت برتر بودن آنها را برملا کرد.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات پیش‌دستانه بود که با برهم زدن طراحی رژیم صهیونیستی و تمام نقشه آمریکا را در منطقه به هم ریخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه حماس قدرت اسرائیل را برهم کوبید گفت: ضربات طوفان الاقصی به هیچ عنوان برای اسرائیل قابل جبران نخواهد بود، این عملیات پیام‌های مهمی به سراسر جهان مخابره کرد و  حیثیت اسرائیل را برد.

موسی پور افزود:  درحالی که رژیم صهیونیستی مدعی بود هیچ حشره ای از رصد پهبادهای آنان پنهان نخواهد ماند، دیدیم که چگونه نیروهای حماس یک سال و نیم کار مقابل چشم صهیونیست‌ها کار کردند و آنها متوجه نشدند.

وی با اشاره به جنایت هاو وحشی‌گریهای اسرائیل گفت: آنها گمان می کنند با این وحشی گری ها این شکست جبران و آبروی رفته آنها باز می گردد، در حالی که با این اقدامات تنها حیثیت خود را بیشتر بر باد می دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  تصریح کرد: با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در ۷۲۰ نقطه کشور مراسم جشن و شادی  برگزار شد و با شروع بمباران‌ها نیز سه فراخوان عمومی برگزار شد که با استقبال بی نظیر مردم همراه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول