اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برنامه جدید سپاه استان سمنان برای اردوهای راهیان نور

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان از تدوین برنامه جدید سپاه استان سمنان برای اردوهای راهیان نور خبر داد که در قالب آن، دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی و دانش‌بنیان هم معرفی می‌شود.

برنامه جدید سپاه استان سمنان برای اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حیدر عربی، مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در رویکرد جدید برنامه‌ریزی و اجرای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی مناطق عملیاتی جنوب کشور، بازدید از دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی و دانش‌بنیان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان سمنان از هفته اول آذرماه سال جاری اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با هدف اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر استان سمنان در حال اجراست.

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان با تأکید بر اهمیت نقش جهاد تبیین و امیدآفرینی در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: بر اساس تجارب موفق اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه‌ریزی در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت برجسته دستاوردها و افتخارات علمی، صنعتی و فناوری‌های مختلف در استان خوزستان، برنامه بازدید از مکان‌هایی همچون سد کرخه و پروژه‌های مختلف صنعتی و نفتی با هدف آشنایی نوجوانان با این دستاوردها و تجلی دانش بومی متخصصان و صنعتگران ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

عربی افزود: تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی و استمرار ارتباط با زائران در فضای مجازی و شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی داخلی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اردوگاه شهید شوکت‌پور در شهرستان اندیمشک و همچنین اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر با حضور خادمان شهدای خواهر و برادر با ارائه خدمات اسکان، تغذیه و برنامه‌های متنوع فرهنگی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول