اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خرید و ذخیره‌سازی بیش از 2300 تن شن و نمک در شهرستان بن

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بن با اشاره به اینکه تا کنون اقدامات بسیاری برای مواجهه با زمستان امسال انجام شده، گفت: انجام ۶۵ کیلومتر خط‌کشی، خرید و ذخیره ۲ هزار تن شن و ۳۵۰ تن نمک و شانه‌سازی برخی محورها از جمله این اقدامات است.

خرید و ذخیره‌سازی بیش از  2300 تن شن و نمک در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ناصر رئیسی گفت: ۱۷ نیروی انسانی با ۱۶ دستگاه در راهدارخانه شهرستان بن مشغول خدمت هستند و تا کنون اقدامات بسیاری برای مواجهه با زمستان امسال انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بن افزود: انجام ۶۵ کیلومتر خط‌کشی، خرید و ذخیره ۲ هزار تن شن  و ۳۵۰ تن نمک و شانه‌سازی از جمله این اقدامات است.

رئیسی ادامه داد: لکه‌گیری آسفالت در محورهای بارده به کرسنک به طول ۱۵ کیلومتر، محور یانچشمه به حیدری به طول چهار کیلومتر، سه راهی هوره به سه راهی دشتی به طول سه کیلومتر و مسیر پیربلوط به ارجنک به طول پنج کیلومتر انجام شده است.

وی به تعمیر و اصلاح تابلوها اشاره و اضافه کرد: برخی از جاده‌های این شهرستان نیاز به نصب تابلو داشت که تابلوهایی بر سر پیچ‌های خطرناک نصب شد و نصب تابلو در محورها به صورت کامل نیازمند جذب پیمانکار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بن با بیان اینکه وضعیت چراغ‌های چشمک‌زن ماهانه بررسی و تعمیرات لازم انجام می‌شود، گفت: طی سال جاری گردنه بارده و سه راهی حیدری به جمال‌لو  نیز شانه‌سازی و تعریض شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول