اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افزایش حمل بار و تخلیه محمولات در هرمزگان

سرپرست راه آهن منطقه هرمزگان گفت: حمل بار و تخلیه محمولات در راه آهن منطقه هرمزگان افزایش یافته است.

افزایش حمل بار و تخلیه محمولات در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا نصیری برازنده سرپرست راه آهن هرمزگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افزایش میزان حمل و تخلیه محمولات و فعال شدن اکثر خطوط تخلیه دراین اداره کل خبر داد.

سرپرست راه آهن منطقه هرمزگان افزود: در هفت ماهه سپری شده از سال جاری، ۹۴ هزار واگن به تناژ ۵ هزار و ۷۰۹ تن به خطوط تخلیه این اداره کل واگذار و عملیات تخلیه صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تعداد واگن ۱۰ درصد و در تناژ ۱۲ درصد رشد را شاهد بوده ایم.که این میزان از حجم بار باعث شده اکثر خطوط تخلیه فعال و عملیات تخلیه در آنها صورت پذیرد. 

نصیری برازنده در ادامه گفت: عملکرد کلی تخلیه و بارگیری این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل با تخلیه و بارگیری ۱۶۵ هزار واگن به تناژ ۹ هزار و ۸۸۶ تن در تعداد واگن ۶ درصد و در تناژ ۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: بیشترین محمولات بارگیری و تخلیه شده دراین مدت را مواد معدنی، کانتینر، مواد و مشتقات نفتی، آهن آلات و گوگرد برشمرد.

سرپرست راه آهن منطقه هرمزگان در ادامه ابراز داشت: تا پایان آبان ماه سال جاری، بیش از ۷۴۰ هزار نفر جهت مسافرت، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول