اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقال آب از آبشیرین کن به مخزن پی‌پشت در کمتر از ۳ ماه محقق شد

فرماندار شهرستان قشم گفت: آبفا در اقدامی جهادی انتقال آب از قشم مولد (آبشیرین کن) را عملیاتی کرد که در پی آن زمان آبرسانی به شهر لافت و روستای پی‌پشت به طور محسوس کاهش می‌یابد.

انتقال آب از آبشیرین کن به مخزن پی‌پشت در کمتر از ۳ ماه محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: شامگاه جمعه با موفقیت آب از نیروگاه قشم مولد به میزان پنج هزار مترمکعب در شبانه روز به تاسیسات موجود در روستای پی‌پشت رسید.

وی افزود: ایستگاه پی‌پشت دارای سه مخزن با ظرفیت تجمیعی ذخیره سازی ۵۰۰  مترمکعب است که آب را به شبکه آبرسانی شهر لافت و روستای پی‌پشت پمپاژ می‌کند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستای زینبی نیز در هفته آینده خاتمه می‌یابد تا کاهش زمان آبرسانی برای مردم این روستا نیز ملموس باشد.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی از قشم مولد هفته دولت امسال آغاز شده بود و تکمیل آن بر اساس روند معمول ۶ ماه به طول می‌انجامید.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود را مطلوب و شایسته مردم صبور و ولایتمدار شهرستان قشم نمی‌دانیم، گفت:پایدارسازی شبکه آبرسانی از جمله اهدفی است که با تاکید مستمر استاندار هرمزگان توسط آبفا با اقدامات بی‌وقفه در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: از پشتیبانی و پیگیری مستمر استاندار هرمزگان، زحمات و خدمات مدیریت آبفای هرمزگان و کارکنان خدوم آبفای شهرستان قشم بواسطه اقدامات جهادی و عملیات شبانه روزی کمال تقدیر و سپاس را داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول