اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«ناتو» چگونه به جدول پخش نمایش خانگی بازگشت؟

رئالیتی‌شو «ناتو» بعد از گذشت فصل اول به جدول پخش نمایش خانگی بازگشت و فصل دوم آن در راه رسیدن به وی‌او‌دی‌ها است.

«ناتو» چگونه به جدول پخش نمایش خانگی بازگشت؟

به گزارش خبرنگار هنر خبرگزاری فارس،‌ رئالیتی شوی «ناتو» با اجرای محمدرضا علیمردانی از ساعت 8 صبح دوشنبه 13 آذر ۱۴۰۲ به‌طور اختصاصی از پلتفرم فیلم‌نت عرضه خواهد شد. مهدی صفی‌یاری تهیه‌کننده و کارگردان «ناتو» است. محمدرضا علیمردانی نیز اجرای این برنامه را برعهده دارد.

شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی، مجید آقاکریمی، فقیهه سلطانی، رزیتا غفاری، ایمان صفا، کامران تفتی، علی صبوری، امیرحسین مدرس، نصرالله رادش، هادی کاظمی، وحید آقاپور  از جمله شرکت کنندگان فصل دوم «ناتو» هستند که توسط گروه سازنده اعلام شده است.

فصل گذشته یکی از قسمت‌های این برنامه پخش نشد که صفی‌یاری کارگردان این مجموعه دلیل آن را فنی دانسته و به خبرنگار فارس گفت: « اشکالی از سوی ساترا به برنامه ما وارد نشد و یکی از قسمت‌ها به دلایل فنی به پخش نرسید.»

مسئولین ساترا هم تعامل برنامه و پلتفرم مربوطه با تایید کرده و قسمت‌های جدید این رئالیتی‌شو را دارای مجوز دانستند.

در رئالیتی شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه پرسش‌هایی سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. در صورتی که بازیکنان به هر سوال، جواب درست بدهند مبلغی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند و به ازای هر جواب غلط، همان مبلغ از جایزه آنها کم خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول