اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

صبح امروز آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با حضور رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و مسؤولان استانی برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با حضور رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و مسؤولان استانی برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا منتظری به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: اعتبارات مصوب این استان در سال ۱۳۹۵ حدود ۷۳۳ میلیارد تومان بود که این اعتبارات در سال ۱۳۹۶ به یک هزار میلیارد، سال ۱۴۰۰ به سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ به ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: میزان تخصیص اعتبارات استان در سال ۱۳۹۵ بالغ‌ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ به چهار هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان رسید و این رشد در اعتبارات و میزان تخصیص آن‌ها نتیجه یک کار گروهی در استان است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز نقش بسزایی در آن دارد.

شهریارپور با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، افزود: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در نظر گرفته شد که موجب تحرک خوبی در این حوزه‌ها می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ حدود ۱۳ هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان اختصاص پیدا کرد که سهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ۸۶۰ میلیارد تومان بود که از این میزان تا کنون ۴۹۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

رئیس اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تهیه سند توسعه کوهرنگ، اضافه کرد: تهیه این سند یکی از اقدامات مهمی بود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نقش بسزایی در آن داشت و بر اساس آن مصوبات بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام می‌شود.

راه‌اندازی بانک اطلاعات پژوهشی چهارمحال و بختیاری

وی تصریح کرد: راه‌اندازی بانک اطلاعات پژوهشی چهارمحال و بختیاری یکی از اقدامات مهمی است که برای اولین بار طی سال‌های اخیر صورت گرفت و حدود ۹۰۰ طرح پژوهشی در آن ذخیره شده است که به راحتی در دسترس پژوهشگران قرار می‌گیرد و همچنین راه‌اندازی سامانه داده مکانی SDI از ۲ سال گذشته در استان آغاز شده و بسیاری از دستگاه‌ها به این سامانه متصل شده‌اند.

شهریارپور با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه نهم سازمان‌های کشور شده است، یادآور شد: فصلنامه توسعه بام ایران نیز تهیه شده که به صورت فصلی تهیه و در اختیار کارشناسان قرار می‌گیرد.

پایان پیام/۶۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول