اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کلینیک تخصصی زنان در بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد آغاز به کار کرد

سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد از آغاز به کار کلینیک تخصصی زنان این بیمارستان در راستای تسهیل و ارتقای خدماتدهی به مراجعان و مادران باردار خبر داد.

کلینیک تخصصی زنان در بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد آغاز به کار کرد

زهره روهنده، سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: کلینیک تخصصی زنان بیمارستان بنت الهدی در راستای تسهیل و ارتقای خدماتدهی به مراجعان و مادران باردار آغاز به کار کرد.

وی گفت: در راستای رفاه حال مراجعان و مادران باردار این کلینیک تخصصی راه‌اندازی شده و روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۲ با حضور متخصصان زنان و زایمان خدمات با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد با بیان اینکه راه‌اندازی این درمانگاه و ارائه خدمات تخصصی زنان و زایمان از ارجاع بیماران به سایر مراکز جلوگیری می کند، افزود: خدمات ویزیت، پاپ اسمیر، کشیدن بخیه و تعویض پانسمان در این درمانگاه ارائه می‌شود.

روهنده با اشاره به اینکه این مرکز با بیمه‌های درمانی پایه قرارداد دارد، عنوان کرد: در حال حاضر مراجعه‌کنندگان  می‌توانند برای دریافت نوبت همان روز قبل از آغاز شروع به کار ویزیت به واحد پذیرش این کلینیک مراجعه و یا به سایت بیمارستان نوبت دریافت کنند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول