اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

همسر جانبازان 70 درصد آملی تجلیل شدند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اعلام اینکه تعداد ۲۲ هزار و ۸۵۸ آملی به عنوان جامعه هدف این نهاد در شهرستان آمل هستند، گفت: از جانبازان ۷۰ درصد آملی و همسران آنها که پرستاران واقعی و گمنام هستند، قدردانی شد.

همسر جانبازان 70 درصد آملی  تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهستان آمل، همسران ۳۸ جانباز ۷۰ درصد این شهرستان شب گذشته با حضور مسؤولان و خانواده شهدا تجلیل شدند و از آنها به عنوان پرستاران واقعی و گمنام ایران اسلامی تعبیر شد.

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل در این مراسم اظهار کرد: جانبازان و شهدا در راه دفاع از اسلام، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی با خداوند معامله کردند و همسران و خانواده جانبازان اسوه، صبر، ازخودگذشتگی و مقاومت هستند.

حجت الاسلام حسین حسین‌زاده برسمنانی افزود: نقش همسران جانبازان ۷۰ درصد که شهدای زنده محسوب می شوند در زندگی فردی، اجتماعی و فرهنگی آنها بسیار ارزشمند است و همسران جانبازان در کاستن اضطراب، کاهش درد و رنج جانبازی و آلام ناشی از ترکش ها، مواد شیمیایی و تیرهای دشمنان مؤثر هستند.

۲۲ هزار و ۸۵۸ آملی جامعه هدف اداره بنیاد شهید آمل

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل در این مراسم اظهار کرد: تعداد ۲۲ هزار و ۸۵۸ آملی به عنوان خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، اسرا و خانواده های آنها جامعه هدف این نهاد را در این شهرستان تشکیل می دهند.

قدیر گرجی با اعلام اینکه شهرستان آمل در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع از امنیت داخلی و دفاع از حرم اهل بیت در خارج مرزها تعداد یک هزار و ۲۱ شهید تقدیم اسلام کرده است، افزود: شهید کاشانی جانباز ۷۰ درصد این شهرستان که پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جنگ تحمیلی در کمتر از یک ماه گذشته به یارانش پیوست به عنوان آخرین شهید این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه در آمل تعداد ۳ هزار و ۸۴۵ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شده که ۳ هزار و ۴۳۴ نفر در حیات بوده و ۴۱۱ نفر دار فانی را وداع گفتند، تصریح کرد: تعداد ۳۸ جانباز آملی ۷۰ درصد مجروحیت دارند که در این بین ۲۷ جانباز در حیات بوده و ۱۱ جانباز به خیل شهدا پیوستند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اشاره به اینکه ۲۳۲ همسر شهید در این شهرستان در قید حیات هستند، گفت: افتخار داریم در آمل خدمتگذار ۴۲۹ والدین شهید باشیم همچنین کل آزادگان این شهرستان ۴۱۸ نفر هستند که بالاترین آمار آزادگان مازندران را در اختیار داریم همچنین تعداد ۳۸۷ آزاده در قید حیات بوده و ۳۱ آزاده زندان های بعث عراق به یاران شان پیوستند.

با اهدای لوح سپاس از سوی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این مراسم از همسر و فرزند جانباز شهید ۷۰ درصد سید حسین کاشانی قدردانی و سپاسگزاری شد.

از جانبازان ۷۰ درصد آملی و همسران آنها نیز در حضور مسؤولان با اهدای دسته گل، لوح سپاس و هدایایی قدرشناسی شد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول