اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سفر پر خیر و برکت فرمانده کل سپاه در تاریخ درخشان استان قزوین ماندگار شد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور پیامی از حضور پرشور بسیجیان، مردم و مسوولان استانی در تجمع با شکوه اقتدار بسیج و میزبانی از فرمانده کل سپاه پاسداران تقدیر کرد.

سفر پر خیر و برکت فرمانده کل سپاه در تاریخ درخشان استان قزوین ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی با صدور پیامی از حضور پرشور بسیجیان، مردم و مسوولان استانی در تجمع با شکوه اقتدار بسیج و میزبانی از فرمانده کل سپاه پاسداران تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مردم ولایی و بسیجی استان قزوین

اجتماع غرور آفرین شما یادآور استمرار گذشته پر افتخارتان، اعزام های دلیرانه فرزندانتان برای ایام دفاع مقدس و اجتماعات آگاهانه شما در مناسک های انقلابی تان است. دیروز نمایش اقتدار شما برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان خطه قهرمان پرور قزوین و در وهله بعدی ملت بزرگ ایران اسلامی افزود.

اجتماع باشکوه شما در ورزشگاه سرلشکر شهید بابایی، تکرار اجتماع ۱۹ سال و یازده ماه پیش در محضر ولی خدا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را تداعی کرد. آقای عزیزمان در سفر مبارک شان در تمجید قزوین فرمودند: «مردم قزوین را چه در قضایای انقلاب و چه در همه حوادثِ بعد از انقلاب، مجموعه‌ای از انسان های وفادار و مؤمن یافتیم؛ مردمی متدیّن، دارای مناعت طبع، فداکار، سخاوتمند، اهل شرکتِ در کارهای بزرگ و کارهای خیر. این مطالب، خُلقیّات مردم قزوین از دیرزمان است».

اشتیاق، محبت، شور و شعور شما مردم عزیز در استقبال از سردار سرافراز صاحب زبان صادق و منطق قرآنی، مالک اشتر حضرت سید علی ستودنی بود.

اینجانب سر تعظیم و تکریم در برابر خلق حماسه های بزرگ شما فرود می آورم و قدردان لحظه لحظه خلق حماسه بزرگ شما هستم.

همشهریان گرانقدر

شکرگزاریم که بسیج عزیز متعلق به همه ملت بزرگ می باشد. دیروز در یک قاب بزرگ این تعلق خاطر مشترک دینی و انقلابی تان را به دنیا نشان دادید. حضور نماینده حضرت آقا در استان و امام جمعه محترم شهر قزوین حضرت آیت‌الله عابدینی، استاندار محترم، خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، بسیجیان، مدیران، مسوولان عزیز، روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی که خود آن ها مدال پر افتخار بسیج را بر سینه خویش دارند، مایه مباهات اینجانب بود.

بر این اساس خود را مکلف می‌دانم از طرف همه بسیجیان و مسوولان از حضور پر محبت سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان قزوین قدردانی کنم. رجاء واثق دارم وقت پربرکت و مشغله های پرعزت ایشان و شعاع تاثیر گفتار و عمل شان در صحبت‌های من نمی‌گنجد و کلمات قاصر بنده کوچکتر از دایره بزرگ محبت ایشان است.

مردم شریف و انقلابی استان قزوین

به لطف خدا افتتاح بخشی از پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین، مورد محبت قرار دادن فرزندان سرلشکر سلامی در سپاه، حضور در جمع پیشکسوتان، سخنرانی پرشور در جمع بسیجیان و دیدار با خانواده‌های محترم شهدا با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران یکی از روزهای تاریخ ساز و خاطره‌انگیز را برای همه ما رقم زد. بر این اساس نیز برخود وظیفه می‌دانم از همه برادران، همرزمان، فرماندهان فراجای استانی و شهرستانی به سبب همراهی و هم افزایی که برای میزبانی‌ سفر پر خیر و برکت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام دادند، قدردانی کنم.

برادر کوچک شما
رستمعلی رفیعی آتانی
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول