اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ویزیت رایگان بیش از ۲۰۰ بیمار توسط پزشکان جهادی در «خنج»

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، پزشکان جهادی شهرستنان خنج بیش از ۲۰۰ بیمار در این شهرستان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

ویزیت رایگان بیش از ۲۰۰ بیمار  توسط پزشکان جهادی در «خنج»

به گزارش خبرگزاری فارس از خنج، به مناسبت هفته بسیج، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج اقدام به برگزاری اردوی جهادی چند تخصصی در قالب رزمایش جهادگران بسیجی در روستای باغان از توابع بخش محمله این شهرستان نمود.

در این اردوی جهادی که متخصصین گوش حلق و بینی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال و ارتوپدی از بیمارستان نبی‌اکرم(ص) به همراه دندانپزشک، پزشک عمومی و تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت محمله حضور داشتند، در مجموع ۲۳۰ نفر از ساکنین روستای باغان به طور رایگان ویزیت شده و از خدمات تخصصی بهره‌مند شدند.

در حاشیه این اردوی جهادی، مریم راستی رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج و دکتر اردشیر رزم‌پور مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان از همراهی و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعیت هلال‌احمر خنج، دهیاری و شورای اسلامی، بسیجیان خواهر و برادر و دست‌اندرکاران دبستان شهید قاسمی روستای باغان و همچنین ریاست، کارکنان و متخصصین بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج و پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، تشکر و قدردانی نمودند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول