اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نماینده غرب هرمزگان: سهمیه بندی گاز به تدبیر بیشتری نیاز دارد

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: سهمیه بندی گاز برای مردم مشکلاتی بوجود آورده و به تدبیر بیشتری در این زمینه از سوی دولت نیاز است تا سبب نارضایتی مردم نشود.

نماینده غرب هرمزگان: سهمیه بندی گاز به تدبیر بیشتری نیاز دارد

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: دسترسی مردم به کپسول گاز می بایست تسهیل شود و مسؤولان در این زمینه تدبیر کنند.

وی با بیان این که سهمیه بندی گاز مایع نباید منجر به فشار به مردم و بی نظمی در توزیع آن شود، افزود: اکنون برخی از خوابگاهها، مدارس دولتی، مساجد، حسینیه ها، دستگاهها، مردم روستا نشین و نیز مشاغل خانگی با بی برنامگی در اجرای سهمیه بندی گاز مایع و کپسول در هرمزگان دچار گرفتاری شده اند.

جباری در همین زمینه اضافه کرد: خیلی از روستاهای ما هنوز اینترنت ندارند و مردم به سامانه تعریف شده برای این منظور دسترسی پیدا نکرده اند و اجرای چنین طرح هایی به تدبیر بیشتری نیاز دارد تا در مردم ایجاد نگرانی و ناراحتی و نارضایتی نکند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس با تصریح بر این که وام گازرسانی در دولت به تعیین تکلیف نیاز دارد و از سوی دیگر هزینه های لوله کشی گاز برای منازل بخصوص منازل روستایی و منازل طبقاتی بالاست و مردم تمکن کافی برای این منظور ندارند، خاطرنشان کرد: گازرسانی به استان از تکالیف قانونی عقب تر است و برای پیوستن مردم به شبکه گاز شهری می بایست مشوق و حمایت های لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: تصمیمات اقتصادی نباید به سختی زندگی مردم منجر شود و در هر مرحله می بایست اطلاع رسانی مناسب به مردم صورت گرفته و برای آن دسته از کسانی که دسترسی به سایت ندارند، تیم هایی برای ثبت نام در روستاها اعزام و از سوی دیگر برای مشاغل خاص نیز تدبیر شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول