اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نارضایتی کشاورزان از قیمت بذر و کود به خطبه‌های دیشموک کشیده شد

نارضایتی کشاورزان از قیمت بذر و کود و سایر مشکلات کشاورزی به خطبه‌های دیشموک کشیده شد.

نارضایتی کشاورزان از قیمت بذر و کود به خطبه‌های دیشموک کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه جنگ شناختی دشمن با مستند سازیهای پیچیده و حیله های رسانه ای زیر ساختهای فکری و معنوی نظام را هدف قرار داده است، گفت: در این جنگ اعتقادات و رفتار نخبگان و عامه جامعه مورد هدف قرار می‌گیرد و از بین بردن سرمایه های اجتماعی و معنوی نظام که سالها با نظام همراه و همدل یودند از ویژگیهای این جنگ است. 

حجت‌الاسلام راوند تلاش برای رفع چالشهای اقتصادی موجود در زندگی روزمره مردم و تلاش برای ارائه روایتهای دسته اول، سریع و بهنگام از رویدادهای کشور و وضع موجود را از راههای مقابله با جنگ شناختی دشمن بیان کرد و افزود: تقویت کار ویژه و پاسخگویی مسئولان وباور کردن جامعه در قرار گرفتن کشور در اینگونه جنگها که ابزار آن رسانه است می‌تواند به قدرت کشور در مقابله با دشمن کمک کند. 

وی با اشاره به توصیه رهبر به بسیجیان که از دوقطبی های کاذب بپرهیزید، در کشور مدام دوقطبی ایجاد می کنند، طرفدار فلان فکر و فلان حزب و... افزود: ما باید به توصیه رهبر گوش فرا دهیم و اجازه استفاده از این دو قطبی ها را به دشمن ندهیم. 

راوند با اشاره به ۱۰ آذرماه  سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی گقت: مدرس خصوصیات اصلی و عمده اش این بود که  هیچ عامل ارعاب و تهدید و تطمیع و فریبگری در اواثر نکرد. 

حجت الاسلام راوند بی اعتنایی به دنیا و  شجاعت و مردم داری را از دیگر خصوصیات شهید مدرس برشمرد و افزود: امروز مساله اول کشور که باید به درد مردم بخورد و جلوی آسیبها را بگیرد ساماندهی قوانین فضای مجازی است و از مجلس انقلابی انتظار داریم به این مساله توجه ویژه کند چرا که هم جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار دادند و هم بنیان خانواده های ما مورد هجمه و حمله قرار دادند. 

امام جمعه دیشموک تدین، کار آمدی دلسوزی و شجاعت را از خصوصیات نماینده برشمرد و گفت: اگر این شرایط در یک نماینده نمود پیدا کرد، همان کاری که مردم توقع دارند انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه شغل اول مردم منطقه کشاورزی است تصریح کرد: متاسفانه دولت به طور کامل از کشاورزان حمایت نمی‌کند و با افزایش قیمت موادی مانند کود و بذر باعث گلایه و نارضایتی مردم می‌شود. 

راوند آموزش تولید دانش بنیان را از نیازهای کشاورزان برشمرد و گفت: اصلاح جاده های بین مزارع و توجه به مشکلات کشاورزان میتواند نارضایتی و مشکلات کشاورزان را به حداقل برساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول