اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اوضاع کهگیلویه و بویراحمد با انتخابات قومی و قبیله‌ای تغییر نمی‌کند

امام جمعه سوق معتقد است اوضاع کهگیلویه و بویراحمد با انتخابات قومی و قبیله‌ای تغییر نمی‌کند.

اوضاع کهگیلویه و بویراحمد با انتخابات قومی و قبیله‌ای تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سوق اظهار کرد: در جنگ شناختی اعتقادات، نگرش‌ها و رفتار نخبگان و عامه جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی گفت: از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی و معنوی نظام که سال‌ها با نظام، همراه و همدل بوده‌اند، یکی از ویژگی‌های این جنگ است؛ برای این منظور دشمن با مستندسازی‌های پیچیده و حیله‌های رسانه‌ای زیرساخت‌های فکری و مذهبی نظام را زیر سؤال برده و اعتقادات گذشته مخاطبان را با تردید روبه‌رو می‌کند.

راههای مقابله با جنگ شناختی چیست؟

وی گفت: اول تلاش برای حل و رفع چالش‌های اقتصادی موجود در زندگی روزمره مردم و دوم تلاش برای ارائه روایت دسته اول، سریع و بهنگام از رویدادهای کشور و وضع موجود و سوم بازسازی ساختار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در کشور به‌منظور تقویت عملکرد هم‌افزا و جبهه‌ای است.

این مسوول افزود: چهارم تقویت کار ویژه پاسخگویی مسئولان و پنجم اقناع جامعه به قرار گرفتن کشور در این‌گونه جنگی است که ابزار آن رسانه خبر و تحلیل است همه باید باور کنیم در شرایط جنگی قرار گرفته‌ایم جنگی ترکیبی که مقاومتی هوشمندانه و ترکیبی را می‌طلبد.

مجلس انقلابی، نماینده انقلابی می‌خواهد

وی گفت: سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی 10 آذر را تبریک می‌گوییم امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) می‌فرماید مجلس باید مجلسى باشد که بتواند در مقابل زورگویى‌ها و زیاده‌خواهى‌ها و مرعوب‌کردن‌ها و تطمیع‌کردن‌هاى قدرتمندان جهانى بایستد و مصالح کشور و ملّت را محاسبه کند و دنبال آن برود.

این مسوول افزود: امام (رضوان الله علیه) بارها اسم «مدرّس» را مى‌آوردند. مگر خصوصیت مدرّس چه بود؟ از مدرّس عالم‌تر هم داشتیم مدرس خصوصیت عمده‌اش این بود که هیچ عامل ارعاب و تهدید و تطمیع و فریبگرى در او اثر نمی‌کرد. همان وقتى که على‌الظاهر فضا را بر ضد او آن‌ چنان متشنج کرده بودند که علیه‌اش شعار می‌دادند او ایستاد و حرف خودش را زد...

وی گفت: مهم‌ترین شرایط نماینده عبارت است از اینکه متدین و با تقوی، کارآمد و متخصص، دلسوز و شجاع باشد در باب انتخاب نماینده نباید مبحث قومیت یا جناح مد نظر قرار داده شود باید شایسته سالاری را مد نظر قرار دهیم اگر توجه به قومیت یا جناح باشد وضعیت تغییر نمیکند اگر این  شرایط در نماینده‌اى جمع شد، همان کارى را که شما آرزو و توقّع دارید، انجام خواهد داد.

اصول مواجهه صحیح با مسأله معلولیت و معلولان

وی گفت: روز جهانی معلولین در 12 آذر را به این جامعه و قشر شریف تبریک می‌گوییم رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند. هرچه ممکن است در سطح کشور خدمات مربوط به بهزیستی را باید گسترش داده و از نیروی مردم برای گسترش این خدمات حداکثر استفاده کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول