اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افتتاح مدرسه خیرساز اشکذر با حضور وزیر کشور+عکس

مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه با حضور وزیر کشور در اشکذر استان یزد به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسه خیرساز اشکذر با حضور وزیر کشور+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احمد وحیدی با حضور در مراسم افتتاح مدرسه خیری اشکذر، اظهار کرد: آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانان شکل می‌گیرد و مدرسه محل پرورش روح، علم و ذهن است و باید مدرسه را با همه خوبی‌هایش حفظ شود.

وزیر کشور با بیان این‌که باید مدارس تقویت و توسعه یابند تا دانش‌آموزان در یک محیط آرام و با امنیت کامل به کسب علم بپردازند، افزود: مطالبی در مدارس آموزش داده می‌شود که رسالت پیامبران است و این رسالت‌ها باید در مدارس تقویت شود.

محسن کاظمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد نیز در این باره به خبرنگار فارس، اظهار کرد: آموزشگاه خیری شادروان «حاج اصغر دهقانی اشکذری» به همت خیر محترمه حاجیه خانم ایران دهقانی اشکذری و حاج سید حسین میر دهقان اشکذری در زمینی به وسعت قریب به سه هزار متر مربع ایجاد شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این مدرسه ۱۲ کلاسه از آذر ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و مهرماه امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی به روی دانش‌آموزان اشکذری گشوده شده است.

کاظمی تصریح کرد: آموزشگاه خیری حاج اصغر دهقانی در مقطع متوسطه دوم دخترانه در زیربنای دو هزار متر مربع با اعتبار خیری ۱۶۰ میلیارد ریال و اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی نوسازی مدارس ساخته شده است.

پایان پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول