اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نائب رئیس مجلس: به اقدامات دولت انقلابی امیدوار هستیم

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری گفت: امید می‌رود با اقدامات دولت انقلابی شاهد بهبود وضعیت کشور و وضعیت اقتصادی مردم باشیم؛ به عنوان نمونه عضویت در پیمان بریکس و شانگهای از جمله اقدامات بی‌نظیر دولت در روابط خارجی است.

نائب رئیس مجلس: به اقدامات دولت انقلابی امیدوار هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان اردستان، اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و در تمام حوادث روحانیون در راستای دفاع از مردم در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده‌اند و همیشه مردم حضور روحانیون را در تمام صحنه‌های انقلاب و دفاع از آن، احساس کرده‌اند همچنین در قیام‌های بزرگ در طول تاریخ نقش داشتند.

وی افزود: همیشه در ادوار ستم‌شاهی حاکمیت ظالمان، پرچم مخالفت با این حاکمان را روحانیونی همچون شهید مدرس برافراشتند و در طول تاریخ روحانیونی که شاخص بودند و توانستند اقدام موثر انجام دهند که در حقیقت نقشه راه انسان‌های هدایت‌ یافته بودند.

حجت الاسلام ذوالنوری خاطرنشان کرد: روحانیون در طول تاریخ تمام هستی خود را برای هدایت مردم، دفاع از ناموس و حمایت از دین مردم فدا کردند، شهید مدرس شخصیت منحصر به فردی بود و اگر نام این شهید باقی مانده به این دلیل بوده که این شهید قبل از یک روحانی بودن، یک عارف خودساخته و شخصیت معنوی بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید مدرس در مقابل قدرت‌های استبدادی، نفوذناپذیر و تسلیم ناپذیر بود و در مجلس انقلابی ایجاد کرد چنان که مجلس متحول شد و اثری را در تاریخ برجای گذاشت که از آن زمان تاکنون روز شهادت این شهید، به عنوان روز مجلس است.

وی بیان کرد: یکی از شخصیت‌هایی که در بیانات امام راحل تاثیرپذیری از سلامت نفس، حریت، آزادگی و استکبارستیزی او به چشم می‌خورد، شهید مدرس بوده و امروزه این شخصیت بزرگ یک الگوی تمام برای مجلس و نمایندگان مجلس است.

ذوالنوری اضافه کرد: نمایندگان باید بتوانند در طول دوران نمایندگی خود مدرس‌وار عمل کنند، منافع شخصی را نادیده بگیرند و منافع ملی و به نفع مردم را مورد توجه قرار دهند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس وظیفه ریل‌گذاری مسیر حرکت کشور را دارد، یادآور شد: مجلس است که می‌تواند سرنوشت مردم را به سمت و سوی اهداف تعالی گرایش دهد یا به انحراف بکشاند و مجلسی می‌تواند بر دولت نظارت کند و جلوی انحراف را بگیرد که از روحیه انقلابی برخوردار باشد.

وی تاکید کرد: امید می‌رود مردم کشورمان در آزمون سختی که پیش رو دارند، با وجود تمام مشکلات و تنگاهای معیشتی بتوانند حماسه مهم را خلق کنند چرا مردم کشور ما فهیم و بصیر هستند. 

ذوالنوری بیان کرد: با اقدامات دولت انقلابی هرچه پیش رویم امید می‌رود شاهد بهبود وضعیت کشور و وضعیت اقتصادی مردم باشیم، عضویت در پیمان بریکس و شانگهای از جمله اقدامات بی‌نظیر دولت در روابط خارجی است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول