اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پیش‌بینی ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای حذف نقاط حادثه‌خیز ایلام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای حذف نقاط پرخطر استان ایلام پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای حذف نقاط حادثه‌خیز ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، شامگاه پنجشنبه ۹ آذرماه در ششمین نشست و گفت‌وگوی مجازی  اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با مدیران دستگاه های اجرایی استان در گروه کار و کرامت با موضوع بررسی ایمنی، هوشمندسازی و نگهداری راه‌های استان ایلام، گفت: در سال‌های گذشته استان ایلام دارای ۶ نقطه پرتصادف بود و امسال با توجه به تصویب کمیسیون ایمنی راه ها، ۱۶ نقطه پرخطر دیگر به این نقاط اضافه شد. 

وی افزود: ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای حذف این نقاط پیش بینی شده است که تاکنون تنها ۶۵ میلیارد تومان آن دریافت شده است. 
 
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد ۶ نقطه پرتصادف از نقاط اصلی توسط شرکت ساخت و توسعه راه و شهرسازی در دست اقدام است، ادامه داد: همچنین تعداد ۷ نقطه از این نقاط توسط اداره کل راهداری استان در دست اقدام است.  

چشمه خاور خاطرنشان کرد: در سال گذشته میزان یک هزار و ۳۹ میلیارد تومان توسط اداره کل راهداری برای پروژه های مختلف قرارداد منعقد شده و ۹۴ میلیارد تومان دریافت شده است. 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در سال جاری تعداد ۲ دستگاه نمک پاش به ناوگان زمستانی استان اضافه شده است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی زمستان در مواقع بحران برف در محورهای مواصلاتی دپو مقدار قابل توجهی شن، ماسه و نمک است. 

وی با اشاره به اینکه با همکاری بین هواشناسی استان و راهداری بین ۲٠ تا ۳٠ دقیقه قبل از یخ زدگی جاده، کار نمک پاشی انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم در مواقع وجود برف در محورهای مواصلاتی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

چشمه خاور گفت: در سال جاری تعداد ۱۱ دستگاه ثبت تخلف در سطح جاده های استان نصب شده که مجموع این دوربین ها به تعداد ۳۶ مورد افزایش یافته است. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در یک سال گذشته تعداد ۷۱ هزار و ۷۴٠ عدد تابلو علائم رانندگی در جاده های استان نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اواخر مرداد ماه سال جاری نیز نشست و گفت‌وگو مجازی اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در گروه کار و کرامت با مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول