اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برگزاری مسابقات قرآن زمینه‌ساز ایجاد فرهنگ قرآنی در زندگی است

استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری مسابقات قرآن زمین‌ساز ایجاد فرهنگ قرآنی زندگی جوانان است.

برگزاری مسابقات قرآن زمینه‌ساز ایجاد فرهنگ قرآنی در زندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، با تشکر از تمام دست اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی و مسابقات در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن زمینه ساز ایجاد فرهنگ قرآنی و انس بیشتر نسل جوان با کلام وحی در زندگی است.

وی گفت: قرآن هدایت است و اکنون که استان به برگزاری این مراسم قرآنی مزین شده است باید زمینه قرآنی شدن فرزندان، خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان را بیش از پیش فراهم کنیم و آنان را با کلام وحی آشنا و مانوس نماییم.

رئیس این دوره از مسابقات قرآن کریم، افزود: با پشتیبانی ولی فقیه در استان و سایر مسوولان، افتخار این میزبانی برای استان فراهم شده و خدای را سپاس می گوییم که این توفیق را به  استان باب الرضا، گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها؛ خراسان شمالی ارزانی داشت.

وی با بیان اینکه ممارست و تمرین برای فهم زبان قرآن الزامی است، گفت: در تمامی موضوعات مختلف می توانیم به قرآن به عنوان ‌یک راهنما تکیه کنیم.

استاندار خراسان‌شمالی برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم را مایه برکت استان و انوار این رویداد را موجب توسعه و پیشرفت استان خواند و  اظهار امیدواری کرد: در پرتو آیات روح بخش قرآن کریم بیش از پیش شاهد رشد و اعتلای فرهنگ قرآنی و اسلامی در این خطه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان باشیم. 

وی این مسابقات را سبب برکات و پیشرفت استان دانست و گفت: از همه مسؤلان و دستگاه ها و صنایع و مجریان و ... نیز که از این مراسم معنوی استقبال کرده و به آن کمک کردند قدر دانی می کنم.

 

 استاندار خراسان‌شمالی افزود: اهالی خراسان‌شمالی در تمام زمینه های فرهنگی و قرآنی و به ویژه ولایت مداری زبانزد هستند و قطعا برگزاری مسابقات قرآنی موجب برکات و پیشرفت بیشتر استان خواهد شد.

پایان پیام/آ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول